Translate

19 sierpnia 2015

Marzenia ma każdy

 Te większe lub mniejsze. Spełnione lub nie. Skromniejsze lub mniej. Skrywane głęboko lub wręcz przeciwnie, wystawione na opinię publiczną. Nie każdy jednak umie się nimi posługiwać. Niektórzy pozostawiają je głęboko schowane w swoim sercu, skazując je tym samym na ... No właśnie, na co?
Na zapomnienie.
  Często ludzie po kilku nieudanych próbach ich spełnienia, tracą wiarę w to, że mogą coś osiągnąć. Przecież jeśli czegoś tak bardzo, bardzo chcemy, to czemu nie możemy tego dokonać? Życie mamy jedno, ale gdy dobrze je wykorzystamy, to jedno może nam wystarczyć.
  Niekiedy nasze marzenia należą do takich, jak inni są w zwyczaju mówić ,,nierealnych". To przecież od nas zależy do jakiej kategorii je zakwalifikujemy. Myślę, że gdybyśmy się tylko postarali, nawet przysłowiowa gwiazdka z nieba mogłaby być nasza :) W nas jest siła, my mamy moc, aby coś osiągnąć, a nie inni za nas.
 Czasem możemy się spotkać z brakiem akceptacji naszego planu ze strony innych. Ale czy to ważne? Przecież nie musimy się przejmować opinią innych. Nikt nie będzie nam mówił,  jak mamy żyć, bo nikt za nas nie umrze. Wydaje mi się, że to właśnie brak zrozumienia ze strony drugiego człowieka jest często przyczyną tego, że nie wierzymy w siebie lub, że nasze cele idą w zapomnienie.
  Zadajmy sobie więc pytanie: co warto?
 Czy warto realizować postawione sobie cele, spełniając swoje marzenia?
 Czy nic nie robić i przejmować się opinią innych?
Na te pytania to Ty powinieneś znać odpowiedź. Nikt za Ciebie na nie nie odpowie, bo to Twoje życie i Twoje wybory, które właśnie Ty powinieneś podejmować.

15 komentarzy:

  1. Post zdecydowanie daje do myślenia!

    ZAPRASZAM NA KONKURS NA MOIM BLOGU! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem nie ma człowieka bez marzeń ;) Fajny post i ładne zdjęcia!

    NOWY POST! ZAPRASZAM!
    Komentarze i obserwacje mile widziane. ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak najbardziej warto spełniać marzenia, jeśli trochę się postaramy, jesteśmy w stanie zrobić wszystko, a przynajmniej większość. :)

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Skąd ja to znam :') Milion planów na wakacje a wykonane ledwo 3...
    http://matany-blog.blogspot.com/
    Zaobserwuj jeżeli się spodoba!♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia i świetny post!

    Obs za Obs ( zacznij-napisz u mnie w kom że obs)

    Zapraszam do siebie :D
    Mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zawsze staram się spełniać marzenia :)

    Zapraszam Cię do siebie na konkurs.Do wygrania książka "ABC Mojego Stylu" ! :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzenia ma każdy, jednak nie każdy ma odwagę je realizować (bynajmniej nie wszystkie). ;/
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzenia sie same nie spelniaja, szczesciu trzeba pomoc :)
    super zdjecia :3
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog :)

    Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój blog i zrobisz to samo :)

    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem należy wytrwale dążyć do spełnienia swoich marzeń :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie marzenia są najważniejsze w życiu i tego się trzymam :) Nigdy nie tracę wiary w ich spełnianie.

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. myślę, że warto realizować cele i nie poddawać się nigdy, choćby nam się wydawało, że walka jest już bez sensu. jak to mówią, życie nagradza tylko tych którzy walczą, nie tych którzy się poddają :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno go odwiedzę.
♥Zaobserwuj mojego bloga i napisz mi to w komentarzu, a ja postaram się odwdzięczyć tym samym
♥Za każdy komentarz -dziękuję ♥
Ola :)