Translate

19 maja 2015

I'm sorry?

Witajcie♥♥♥
  Wiele razy po dłuższej nieobecności na blogu pisałam, że to już się więcej nie powtórzy lub, że to ostatni raz, kiedy odzywam się do Was tak rzadko. Niestety, szkoła i obowiązki których, jak każdy inny człowiek w XXI wieku mam całkiem sporo, nie pozwoliły mi odwiedzać Szczypty Radości tak często, jak chciałam. 
  Te ostatnie dwa miesiące były bardzo męczące, ale podczas nich wiele zrozumiałam. Przede wszystkim do końca życia zapamiętam, że słowo ,,w ogóle" piszemy osobno, bo 4+, to ocena, która z dyktanda z polskiego mnie zdecydowanie n i e   z a d a w a l a.
   Zrezygnowałam również z towarzystwa osób, które na to nie zasługują, a tylko pozbawiają mnie pozytywnej energii, której teraz w czasie wiosny zdecydowanie bardziej potrzebuję :). Jeśli znajdujecie się podobnej sytuacji, to polecam przeczytać  TO . Skupiłam się natomiast na kontaktach z ludźmi, na których mi zależy i którzy potrafią docenić piękne aspekty życia. Myślę, że w Waszym otoczeniu jest co najmniej jedna taka osoba, a jeżeli tak, to wiedzcie, że jest to dar od życia i starajcie się go docenić! 
  W chwilach smutku lub zwykłego #chwilowegoniemacorobić odwiedzałam bloga http://manufaktura-radosci.blogspot.com . Jest on wypełniony na maxa pozytywną energią i z upragnieniem czekam na kolejne posty Pani Gosi :)
  A na koniec ogłoszeń parafialnych chciałabym Wam przypomnieć, że już niewiele ponad miesiąc dzieli nas do wakacji. Juuupii! Ja już odliczam, a doczekać się ich nie mogę, więc często podczas odrabiania lekcji lub nauki, chamsko wpada mi do głowy myśl, co ja będę takiego robić podczas tych wspaniałych dwóch miesięcy. Jest ona tak bezwzględna i niekulturalna, że nawet nie może poczekać, aż łaskawie skończę cokolwiek.

A tutaj jedyne zdjęcia, które mam Wam do pokazania, czyli z Wiką :)












5 komentarzy:

  1. wakacje tuż tuż! zabawne zdjęcia ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, bardzo pozytywne :) Mogę wiedzieć skąd kapelusz?

    Zapraszam do siebie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Całe szczęście, że odcięłaś się od tych negatywnych osób, bo to ma wpływ również na Twój nastrój. Teraz już będzie tylko lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczypta, jesteś moją ulubioną blogerką! Genialne, ten kunszt, ta finezja, okazywanie emocji za pomocą ,,Juupii!". Wspaniałości!

    OdpowiedzUsuń

♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno go odwiedzę.
♥Zaobserwuj mojego bloga i napisz mi to w komentarzu, a ja postaram się odwdzięczyć tym samym
♥Za każdy komentarz -dziękuję ♥
Ola :)