Translate

9 marca 2015

Pierwsza rocznica Szczypty Radości :)

 Czy pamiętacie moją pierwszą notkę? Tą niezdarnie napisaną, gdzie słowa nie chciały układać się w jedną całość. Czy pamiętacie te pierwsze osiem zdań, które udało mi się wystukać na klawiaturze- pozbawione całkowicie ładu i składu? Czułam się wtedy normalnie, nic nie przeczuwając. Byłam pewna, że po tygodniu ten blog mi się znudzi, albo ze zrezygnowaniem stwierdzę, że nie umiem sklecić głupiego zdania, a jednak tak nie było.
 Pamiętam swoje pierwsze posty. Zdjęcia były robione telefonem, dopiero potem odkryłam, że mam w domu aparat. Starałam się pisać regularnie(podkreślam słowo ,,Starałam").
 I tak zostało do dziś- Szczypta Radości nadal istnieje, a jej autorka nie wyobraża sobie życia bez niej.

 Tak Kochani, to właśnie dziś mija rok od założenia mojego bloga. Pamiętam, jak się cieszyłam z pierwszego obserwatora( tak Patrycja, mowa tu właśnie o Tobie), drugiego, trzeciego, czwartego...  Podobnie było z komentarzami. Każdy dawał mi motywację i chęć do dalszej pracy i choć nie zawsze byłam systematyczna(do dziś nie mogę sobie darować tej przerwy podczas wakacji, a potem w ciągu jesieni) to nie było dnia, bez którego o nim bym nie pomyślała. Stał się częścią mojego życia i do dziś odgrywa w nim bardzo dużą rolę.
 Pamiętam dzień, w którym dowiedzieli się o nim moi znajomi, a nawet niektórzy nauczyciele w mojej szkole oraz jak niektórzy, podczas klasowej Wigilii, składali mi życzenia: ,,Powodzenia na blogu". To było bardzo miłe. Teraz w mojej klasie każdy wie o istnieniu Szczypty Radości, a ja tego nawet nie ukrywam.
 Na końcu chciałabym podziękować Wam wszystkim. Każdemu obserwatorowi, każdej osobie, która komentuje moje posty, a nawet każdemu kto chociaż raz wszedł na mojego bloga. Wiele to dla mnie znaczy, a ja myślę, że za rok na jakimś cieście(tak, to powyżej upiekła moja mama) umieszczę już dwie palące się świeczki.
Dziękuję!

14 komentarzy:

  1. Gratki! :-)) i duzo sukcesów Kochana, buzka :-))

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie,że jesteś tu z nami już aż rok ! Apetyczny tort , pozdrawiam ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! <3
    Pytałaś o obserwacje, ja już. Czekam na uczciwy rewanż <3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje!! :D


    http://patricia9810.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się Twój blog, co prawda od dzisiaj na niego zerkam ale będę to robić dosłownie codziennie! :)

    monika-kistowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję. Zycie-jest-1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wytrwałości i życzę jej dalej :D
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tymi pierwszymi notkami to zawsze tak jest niestety :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepszego!
    Hey , kochana masz bardzo estetycznego bloga! a zarazem pięknego !
    Piszesz bardzo ciekawie więc ,życzę dalszych sukcesów <3 <3
    Co powiesz na wspólną oberwacje ?
    Fajnie byłoby gdybyś zaczęła pierwsza! <3
    Miłego weekendu kochana! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepszego.
    Gratuluje wytrwałości i życzę ci jej dalej.
    http://tinii-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego dla bloga, ale i dla Ciebie:) Powodzenia w dalszym blogowaniu oraz samych sukcesów:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. super post :)
    MÓJ BLOG-KLIK:)
    Będzie mi bardzo miło, jeśli zaobserwujesz :))

    OdpowiedzUsuń

♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno go odwiedzę.
♥Zaobserwuj mojego bloga i napisz mi to w komentarzu, a ja postaram się odwdzięczyć tym samym
♥Za każdy komentarz -dziękuję ♥
Ola :)