Translate

26 lutego 2015

Jakże cudownie było bawić się pluszowym misiem!

(Do napisania tego posta zainspirował mnie ten oto miś- przedstawiam Wam Pana Misia.)

Często wybiegam myślami w przeszłość. Próbuję przywołać w myślach mój plan dnia jako pięcioletniej dziewczynki. Czy przejmowałam się czymś innym niż zabawą? Czy w ogóle się czymś przejmowałam?

A teraz weź głęboki oddech,
zamknij oczy
i przenieś się do czasów, kiedy priorytetem była radość i uśmiechnięta twarz.

Wstajesz w pełni zadowolenia.Ubierając się, co chwilę spoglądasz na porozrzucane wokoło lalki Barbie, bo przecież wczoraj wieczorem nie skończyłaś się nimi bawić. Czekasz aż mama skończy Ci pleść warkoczyki.  Jęczysz, bo osądzasz ją o to, że wyrywa Ci włosy i że wkrótce zetniesz się na łyso. W końcu idziesz jeść swoje ulubione płatki(przyznaj, że w dzieciństwie takie miałaś). Po śniadaniu, Twoim głównym celem jest ubranie się. Przy zakładaniu swoich ukochanych różowych, zimowych kozaczków przewracasz się, śmiejąc się. Następnie łapiesz mamę za rękę i szczęśliwa maszerujesz do przedszkola(recytując wierszyk, którego wczoraj, pani kazała Ci się nauczyć), gdzie w otoczeniu swoich koleżanek bawisz się w najlepsze. I tak mijają całe godziny, a Tobie wciąż nie schodzi uśmiech z twarzy. Wymyślasz przeróżne gry. W ciągu sześćdziesięciu minut jesteś: mamą, córką, sprzedawczynią w sklepie i lekarzem. W końcu musisz pożegnać się z koleżankami i wrócić do domu, ale i tam się nie będziesz nudzić. Jesz ulubione naleśniki z nutellą, którymi zaskoczyła Cię mama, bo przecież codziennie jesteś zmuszana do jedzenia wartościowych warzyw(w tym brukselki i brokułów). Następnie do 19:00 bawisz się nowym zestawem małego doktora( ile już ich dostałaś?), bo wiesz, że za chwilę zacznie się dobranocka. Próbujesz zgadnąć, co to będzie za bajka. Smerfy? Tak!(przyznaj się, że w dzieciństwie je uwielbiałaś) Gdy wieczorynka już się skończy, idziesz myć zęby. Pamiętasz?Dentystka kazała Ci je myć trzy razy dziennie ruchami okrężnymi. Idziesz spać i w myślach stwierdzasz, że był to cudowny dzień.

23 komentarze:

  1. Ja zawsze uwielbiałam dobranocki,a szczególnie smerfy i gumisie.Gdybym mogła pozwalać sobie na takie pyszne rzeczy jak kiedyś..Ja swoje dzieciństwo spędzałam grając na ulicy z chłopakami w piłkę,więc nie cieszyłam się lalkami;d Świetny post.Dzięki niemu przypomniałam sobie jak to było dawniej :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam wracać do czasów dzieciństwa. Zycie-jest-1.blogspot.com
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja okropnie tęsknie za czasami dzieciństwa!
    Ja już zaobserwowałam, Twoja kolej :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie piszesz, widać, że dużo pracy wkładasz w bloga, a do tego, design jest bardzo przejrzysty i estetyczny!

    {la decadence}

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzieciństwo to był najlepszy okres mojego dotychczasowego życia :) A teraz... Po dzieciństwie został mi tylko nawyk spania z misiem, a dokładnie z dwoma. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, tak pięknie to wszystko ujęłaś w słowa. Ja bardzo chętnie powróciłabym do swojego dzieciństwa.
    Obserwuję :) Jeśli spodoba ci się mój blog to było by miło gdybyś zrobiła to samo!
    finementesword.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo często chciałabym z powrotem przenieść się do dzieciństwa. Wtedy nie było żadnych problemów, zmartwień, a życie wydawało się takie proste...

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale bym chciała wrócić do czasów, w których jedynym problemem było to, czy dzisiaj w zerówce będą wszystkie moje koleżanki z, którymi będę mogła się bawić. Wtedy życie było takie beztroskie.

    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też chciałabym wrócić do tamtych czasów,
    ogólnie uważam, że dzieci, które maja teraz np. 5 czy 6 lat nie
    mają tak dobrze jak my miałyśmy. Jest teraz za dużo elektroniki itp. :)
    Jeżeli miałabyś chwilkę to bardzo proszę, wejdź do mnie na chwilkę i poklikaj w linki choies, spróbuje się jakoś odwdzięczyć ♥
    Mój blog ||http://karrrblog.blogspot.com/ || Kliknij :)
    Z góry dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziekuje za komentarz :) Obserwuje :)
    http://yagodamelody.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  11. Te czasy byly najlepsze :)
    http://kingaphotoography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Co ja bym dała żeby choć na chwilę wrócić do tych beztroskich czasów :)

    Obserwuje i zachęcam do obserwowania :)
    bymadameem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam siedzieć z moją mamą i wspominać co robiłam gdy byłam mała :D To były dobre czasy ^^
    Obserwuje ;)
    patricia9810.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  14. hahaha, genialny post ^^! szkoda, że moje dzieciństwo powoli się kończy :c
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietny blog. *-* super post ;p
    Ehhh kto by nie chciał wrocic do czasow w ktoorycch bawil sie b
    eztrosko zwyklymi misiami...

    Dopiero zaczynam wpadnij na mojego bloga moze ci sie spodoba.
    obserwuje
    www.hhvgen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzieciństwo było takie piękne i wszystko wydawało się proste :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Twój post przypomniał mi o tych dawnych chwilach, co to były za czasy, nie trzeba było się niczym przejmować, dzień spędzało się na zabawie - szybko minęło...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzieciństwo było takie cudowne, zero problemów, nie musieliśmy się niczym przejmować. Tęsknie za tym:(
    Świetny post :*

    Mój blog-klik c:

    OdpowiedzUsuń
  19. Tęsknie za tymi czasami :< Dzieciństwo jest cudowne :)
    Mogłabyś poklikać w linki choies ? To dla mnie ważne :)
    http://karrrblog.blogspot.com/2015/03/spring-with-choies.html
    Z góry dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny blog :)
    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzieciństwo jest najlepsze i cudowne przypomniałas mi dawne lata... :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja to bym najchętniej do przedszkola wróciła ;c
    Obserwuje i zapraszam do mnie.
    palosdela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super blog bardzo mi się podoba
    będę tutaj częściej zaglądała pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno go odwiedzę.
♥Zaobserwuj mojego bloga i napisz mi to w komentarzu, a ja postaram się odwdzięczyć tym samym
♥Za każdy komentarz -dziękuję ♥
Ola :)