Translate

22 listopada 2014

Niesystematyczna

Hejka naklejka♥♥♥
(Od razu mówię, że nie mam zamiaru rozpoczynać posta od setnego na moim blogu ,,przepraszam").
Naprawdę sama się dziwię dlaczego poprzedni post pojawił się ponad pół miesiąca temu. Musicie mi uwierzyć, że na mój laptop nawet przez ten czas nie patrzyłam, nie było zatem mowy o pisaniu na blogu. Szkoła pochłonęła mnie w 101% , a co ciekawsze, dopiero w ten czwartek napisałam swój ostatni do zaliczenia sprawdzian(gdy byłam chora nie mogłam na niego pójść).
(Trochę z Wami  teraz pogadam, dlatego jako zdjęcia dodaje te ze spaceru sprzed miesiąca xd)
Czy coś się przez te 26 dni zmieniło? Chyba nie, a przynajmniej nic ważnego. Jedyne co, to zbrzydła mi już moja codzienna droga do szkoły i na odwrót. Uwierzcie mi, że z chęcią oglądałabym co rano budzący się do życia Kraków- szczególnie jadąc tramwajem.(Teraz wiecie jaka jest moja miłość do Krakowa ;))
Zabierałam się także za bardziej mądre i przemyślane- tematyczne notki, ale stwierdziłam po prostu, że się do tego nie nadaję. Myślę, że w najbliższym czasie sobie je odpuszczę, ale mam już zaplanowane posty, wiec myślę, że w końcu będzie tu różnorodnie.






Myślę, że Was nie zanudziłam, do zobaczenia :)

3 komentarze:

  1. Dajne zdjecia, dodaja jestennego nastroju :)
    http://najla-beauty-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze zdjecia :)

    Zapraszam do wspólnej obserwacji,
    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno go odwiedzę.
♥Zaobserwuj mojego bloga i napisz mi to w komentarzu, a ja postaram się odwdzięczyć tym samym
♥Za każdy komentarz -dziękuję ♥
Ola :)