Translate

28 października 2014

Sick time

Hello♥♥♥
Jak mogliście spostrzec, na mojego bloga, ponownie wkradła się nieplanowana przerwa. Nie będę się tłumaczyć z jakiego powodu powstała, bo każdy wie, że należy teraz mocno przyłożyć się do nauki. Do tego złapało mnie (również nieplanowane) przeziębienie, które dziarsko trzyma się mojego organizmu i nie zamierza odpuścić. Jedynym plusem z tego jest to, że w końcu mam trochę wytchnienia i odpoczynku od szkoły. Co do minusów- wydaje mi się, że lista z nich byłaby długa. Przede wszystkim mój głos, a raczej dziwne dźwięki wydobywające się z mojej gardzieli, przypominają coś w stylu skrzeczenia kaczki(dosłownie). Jestem zmuszona do kaszlenia 24 godziny na dobę, bo tylko to daje mi chwilowe wytchnienie, a jednocześnie strasznie męczy. Zapowiada się, że najbliższe dni spędzę w domu w otoczeniu miękkiego koca(który bardzo pomaga na jesienno- przeziębieniową chandrę), jakiejś książki lub tableta, na którym niemalże przez cały czas włączam Gossip Girl.
 Dzisiaj rano wzięłam się w garść(trochę) i postanowiłam, że posprzątam. Jako, że od dwóch dni zostało mi dane siedzenie w domu, było to dla mnie czymś odmiennym, bo dotąd kursowałam jedynie z łóżka do kuchni. Przyznam, zajęło mi to sporo czasu, ale efekty mnie bardzo zadowalają. Zmieniłam także nieco wygląd mojego pokoju poprzez detale, które jak się okazuje   potrafią zmienić nastrój całego pomieszczenia. Wieczorem strzelił mi do głowy dziwny pomysł i stwierdziłam, że przechodzę na zdrowy tryb życia. Sądzę, że jest to efekt uboczny czytania czasopism, w którym jest mnóstwo tematów o zdrowiu.Włączyłam pierwszy- lepszy trening cardio i jak głupia wymachując rękami i nogami, wykonywałam polecenia Mel B. Czy mi się uda wytrwać w tym zdrowym postanowieniu? Nie wiem, czy nie jest to chwilowy kaprys. A tak z innej beczki i wracając do poprzedniego postu, żyję pozytywnie i cudownie jest żyć ze świadomością szczęścia.

16 komentarzy:

  1. Współczuję choroby, (odpukać) ja czuję się dobrze :)

    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. życzę zdrówka i powodzenia w zdrowym trybie życia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja trzeci tydzień siedze w domu. Wirus i mnie nie opuszcza.
    Zdrówka!
    Mój blog- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie musisz sie tlumaczyc :) to twoja idnywidualna sprawa;)
    mam prośbę kliknęłabyś mi w linki ? z góry bardzo dziękuję :) http://woman-with-class.blogspot.com/2014/10/must-have-jesienzima.html pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post i bardzo ładne zdjęcia. Wejdziesz na naszego bloga i poklikasz w linki od ubrań? To dla nas bardzo ważne.
    ---------------------------------------------------
    http://susan-and-olivia.blogspot.com/2014/10/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. życzę powrotu do zdrowia :)

    Zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jak skomentujesz lub zaobserwujesz jak Ci się spodoba :)
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia.
    Zazdroszczę Ci wolnego czasu ale współczuję kaszlu.

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo zdrówka! Trzymam kciuki, żeby udało Ci się wytrwać w zdrowym trybie życia :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście zdrówka życzę! Chciałabym posiedzieć trochę w domu ale niestety to nie możliwe. Na szczęście niedługo święta :)

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. duzo zdrowka zycze!:
    pozdrawiam!
    http://majorka94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrówka! Masz slicznego bloga:)
    Bede bardzo wdzieczna jesli klikniesz w linki do ubran z sheinside w moim poscie:)!
    http://sarahbedroom.blogspot.com/2014/11/wishlista-z-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  13. super że udało Ci się nieco "odnowić" pokój :)
    ja właśnie to robię :)
    wracaj do zdrowia!
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Pum pum pum założe się że nie wytrwasz w tym postanowieniu *-*

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyzdrowiej jak najszybciej! Nie cierpię choroby, mnie również dopadła :C

    Serdecznie zapraszam na mój blog- klik!

    OdpowiedzUsuń

♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno go odwiedzę.
♥Zaobserwuj mojego bloga i napisz mi to w komentarzu, a ja postaram się odwdzięczyć tym samym
♥Za każdy komentarz -dziękuję ♥
Ola :)