Translate

9 października 2014

Okay?Okay

Hello♥♥♥
Kilka dni temu miałam okazję oglądnąć film, który wywarł na ogromne wrażenie. Mowa tutaj o każdemu dobrze znanym filmie,, Gwiazd Naszych Wina".
Śmiało mogę stwierdzić, że jest to najlepszy film jaki kiedykolwiek oglądałam. Opowiada o Hazel, która jest chorą na raka dziewczyną.Zostaje zmuszona przez mamę i lekarza na regularne spotkania grupy wsparcia dla osób cierpiących na nowotwór. Początkowo nie jest zachwycona tamtejszą atmosferą panującą podczas zajęć. Pewnego dnia na jedno z nich przychodzi Augustus, który od razu zakochuje się w Hazel, na początku bez odwzajemnienia. Zaczynają się coraz częściej odwiedzać i wspólnie chodzą na spacery. Pewnego dnia dziewczyna wpada na pomysł, aby zacząć pisać maile do autora swojej ulubionej książki, której fabuła zainteresowała także Augustusa. Pisarz proponuje parze na odwiedzenie go u siebie w Amsterdamie. Z początku lekarze Hazel nie zgadzają się na wylot dziewczyny, ale potem okazuje się, że ulegają nastolatce. Po przylocie do Holandii oboje zostają zaproszeni do romantycznej restauracji gdzie Augustus wyznaje Hazel miłość. Następnego dnia wspólnie udają się do autora swojej ulubionej książki, który okazuje się być dla nich bardzo nie miły i nie przyjemny. Rozczarowani zachowaniem pisarza udają się do muzeum. Po powrocie z Amsterdamu, stan zdrowia Gusa bardzo się pogarsza. Po pewnym czasie chłopak umiera, co wywołuje ogromną rozpacz u Hazel. Na pogrzebie chłopaka zjawia się pisarz, który i tym razem nie pokazuje  dobroci dla ludzi, ale za to wręcza dziewczynie list od zmarłego Augustusa.
______________________________________
Według mnie jest to film o spełnianiu swoich marzeń i dążeniu do nich. Myślę, że każdy powinien go oglądnąć nie zależnie od wieku.
UWAGA! Film wyciska łzy! 

20 komentarzy:

  1. widziałam :)

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę musiala obejrzeć bo tak wszyscy reklamują ten film :)

    Zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jak skomentujesz lub zaobserwujesz jak Ci się spodoba :)
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tym filmie, ale nigdy nie nie oglądałam. Po Twojej opinii widzę,że jest ciekawy, muszę go zobaczyć. :)
    Obserwuję
    http://jully-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog i post :)
    obserwacja za obserwacje?
    jeśli tak to zacznij i daj znać ;)
    n0-p3rspeciv3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog i zdjęcia są piękne !

    Zapraszam do obserwacji. Dla Ciebie to chwilka, a dla mnie to bardzo dużo znaczy.
    SEE YOU ON VICIRAGE

    http://vicirage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o tej książce i filmie. Musze się brać za oglądanie :)
    Diary Alice

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam ten film, naprawdę świetny i wyciska łzy!

    http://maliinowy-swiiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post :) Widać że prowadzisz bloga z wielką pasją :*
    Pozdrawiam :) I zapraszam do mnie :p
    http://miss-clare.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo miło się czyta Twojego bloga! Uważam że ten post jest bardzo udany :) Oby tak dalej ♥
    http://malwina-julia.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądałam ten film i na mnie też wywarł ogromne wrażenie. Chyba jeszcze na żadnym filmie tak się nie wzruszyła, niesamowita historia. Film jak najbardziej warty polecenia :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałem o tym filmie i książce i muszę to przeczytać i obejrzeć :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham ten film
    http://rainbboww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post, naprawdę świetnie piszesz, oglądałam reszte twoich postów i są po prostu genialne :)
    Jeżeli mój blog ci się spodobał zapraszam do obserwacji,
    ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. ja chciałabym najpierw przeczyta książkę, ale nigdzie nie mogę jej wypożyczyć :/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Byłam na tym filmie w kinie z wycieczką szkolną. Za każdym razem jak sobie o nim przypomnę mam łzy w oczach. Bardzo mi się podobał i wywarł na mnie ogromne wrażenie. ;3
    http://awesome-triangle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. widziałam i bardzo wzrusza i daje do myślenia!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zle naapisalas. Zdradzilas koncówkę

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten film jest do dupy

    OdpowiedzUsuń

♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno go odwiedzę.
♥Zaobserwuj mojego bloga i napisz mi to w komentarzu, a ja postaram się odwdzięczyć tym samym
♥Za każdy komentarz -dziękuję ♥
Ola :)