Translate

3 października 2014

Moja nowa fryzura

Witajcie♥♥♥
Jak pisałam we wcześniejszym poście, moje włosy zmieniły się i do dziś zadaję sobie pytanie:,, Na lepsze, czy na gorsze?". Nie słyszałam jeszcze żadnych negatywnych opinii na ich temat, ale sądzę, że moje zdanie liczy się tu najbardziej. 
Ze zdjęciem Amandy Steele w ręce jako wzór, dzielnie kroczyłam w kierunku salonu fryzjerskiego. Nie byłam pewna swojej decyzji, ale stwierdziłam, że obecna fryzura mi się w ogóle nie podoba, a nic innego sama nie wymyślę. Po ostatnim zgrzycie nożyczek, odetchnęłam, bo sądziłam, że więcej włosów było na podłodze niż na mojej głowie. Gdy spojrzałam w lustro pomyślałam, że to chyba dobry wybór i że one i tak za jakiś czas, znowu urosną.
Możecie zauważyć tylko efekt z tyłu, ale w kolejnym poście chyba powinno się już pojawić jakieś moje zdjęcia od przodu(chyba);) Co do tematu szkoły, która już raczej każdemu dała w kość, ja tego aż tak nie odczuwam. Nie mówię, że narzekam na brak prac szkolnych, bo gdyby tak było notki za pewne pojawiały by się kilka razy dziennie.
A teraz mam dla Was DWIE WAŻNE WIADOMOŚCI!
Pierwszą z nich jest to, że szukam osoby, która trochę pobawiła się wyglądem mojego bloga. Ten kto ma trochę czasu i umiejętności co do tego, proszę o wiadomość na maila lila8000@gmail.com.
Drugą z nich jest to, że otwieram ankietę, w której podam przykładowe pomysły na posty i zapraszam Was do tego, aby przy odpowiednim przykładzie dali kropkę i oddali głos. Dziękuję;)

24 komentarze:

  1. Obecnie mam trochę dłuższe włosy niż ty, a moim celem sa takie jakie miałaś wcześniej haha ;)
    Koniecznie pokaż Twoje zdjęcie z przodu !
    http://truefriendsjw.blogspot.com/2014/10/moje-ulubione-czasopisma-julia.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto kombinować z włosami, bo może wyjść coś fajnego, a jak nie to i tak odrosną :)
    Może wspólna obserwacja ?
    http://paulla-polly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę że twoje włosy wyglądają teraz lepiej i zdrowiej :) Warto obcinać włosy aby znowu urosły zdrowsze :) Pozdrawiam!

    Poklikasz w linki Sheinside? Serdecznie dziękuję. http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/2014/08/jesienny-przeglad-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje włosy wyglądają teraz zdrowiej :)
    co powiesz na wspólną obserwację?
    jeśli jesteś chętna napisz u mnie w komentarzu :)
    http://suzies-drawings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Alee dużo ścięłaś ;o
    Ale na pewno wyjdzie to na dobre Twom włosom.
    Jeżeli dobrze się w takich czyjesz to ok :D

    pysiaco.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. super blog życze powodzenia w dalszym blogowaniu, może wspolna obserwacja jeżeli tak to zaobserwuj i daj znac u mnie na blogu a od razu sie odwdziecze
    pozdrawiam i zapraszam



    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. genialny blog ♥ będę tutaj często wpadać :D
    zapraszam oczywiście cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/2014/10/autumn.html
    +jeśli masz chwilę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w link do kurteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też niedawno ścinałam włosy, ale zrobiłam to sama, troche krzywo wyszlo haha, ale nie jest zle ;)

    macdress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też miałam zamiar ściąć włosy ale jednak nie ścięłam bo mi było ich szkoda haha :D

    obs?
    http://gorska-julia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio również planuję ściąć włosy, a mam dość długie i mi szkoda ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Duża zmiana, naprawdę :) Ale widać, że teraz twoje włosy wyglądają na dużo zdrowsze ;)

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze każdemu się przyda zmiana w wyglądzie :)

    Zapraszam na post dotyczący znaczenia wyglądu w XXIw :) będzie mi bardzo milo jak skomentujesz lub zaobserwujesz jak Ci się spodoba :)
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nigdy nie ściełabym moich włosów :3

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    A u mnie giveaway z firmy choise.com
    Co powiesz na obs za obs ?
    Czekam na odp. u mnie ;
    Możesz kliknąć w banery wszystkich sklepów ? I linki w tym poście ?
    I u mnie na blogu rozdjaemy próbki za darmo!!!!
    Chcesz zrobić post promujący u mnie a ja u ciebie pisz do mnie w komentarzu :)
    ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ <a http://sawanowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zmiany są potrzebne :)
    Ja nie chciałabym ściąć włosów o taką długość, ale Tobie taka fryzura pasuje. :)
    Obserwuję.
    http://jully-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zagłosowałam ;)
    Nowa fryzura jest o wiele wiele lepsza, włosy są widocznie zdrowsze ;)

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nigdy nie odważyłabym się na tak odważny krok. :) Ale ładne masz włosy. Jeżeli chodzi o wygląd bloga (o ile nadal kogoś do tego szukasz) pisz: adapilawa@gmail.com . Mogę pomóc. ;))
    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mogę Ci zrobić wygląd, ale najpierw napisz do mnie jak ma wyglądać twój blog ;)
    Mój blog
    Napisz do mnie: wesoladomi@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Kolejny bardzo fajny post :)
    Bardzo podoba mi się design bloga *.*
    Dodaję do zakładek i czekam na kolejną notkę

    Czy mogłabyś poklikać w baner Choice ? Odwdzięczę się obserwacją <3

    http://kate-and-her-world.blogspot.com/

    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    A u mnie giveaway z firmy choise.com
    Co powiesz na obs za obs ?
    Czekam na odp. u mnie ;
    Możesz kliknąć w baner sklepu Sheinside? I linki w tym poście ?
    Chcesz zrobić post promujący u mnie a ja u ciebie pisz do mnie w komentarzu :)
    ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ <a ://sawanowska.blogspot.com/2014/10/sheinside-halloween.html♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Włosy wyglądają dużo zdrowiej moim zdaniem, zmiana przynajmniej dla mnie na plus :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Oooo ciekawie ciekawie :) ja w chwili obecnej jestem posiadaczką niemalże tak samo długich włosów i chyba sobie na jakiś czas je daruje tj. zamierzam przerzucić się na okres próbny na krótkie :) na jeanlouisdavid.pl nawet coś ciekawego znalazłam. "Klasyczne cięcie typu kula w dynamicznej rockowej wersji."i z długą grzywką. Mam na tą fryzurę wielką ochotę bo teraz jest całkiem trendy a przy moich naturalnych blond może być spoko. Będę zaglądała, pisz często :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno go odwiedzę.
♥Zaobserwuj mojego bloga i napisz mi to w komentarzu, a ja postaram się odwdzięczyć tym samym
♥Za każdy komentarz -dziękuję ♥
Ola :)