Translate

13 października 2014

Mój Blogowy Planer DIY + co u mnie?

Hejka naklejka
Spędzając wczorajszą nudną niedzielę z nosem w książkach stwierdziłam, że wieczór poświęcę na coś bardziej kreatywnego. Szukając czegoś w komodzie znalazłam szary, nie wyróżniający się niczym koło zeszyt, który postanowiłam ozdobić, a jako, że jestem ogromną fanką DIY, dekorowało mi się go z ogromną przyjemnością.

Możecie w nim planować posty lub jeśli jesteście z zamiłowania vlogerkami- swoje filmiki.Zawiera na okładce wszystko co kocha każda kobieta, czyli ubrania i kosmetyki. Najfajniejsze jest to, że potrzebujecie do tego nie więcej niż: koło zeszyt, 2 kartki w ciemno różowej barwie, klej, nożyczki, stare gazety o modzie(np. Avanti) oraz kreatywność. 
Do dzieła!
Kleimy całą okładkę i naklejamy różową kartkę.Wystające brzegi przyklejamy od tyłu. Ze starych gazet wycinamy różne kosmetyki, ubrania itp., po czym naklejamy je na okładkę zeszytu.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Jeśli chodzi o kilka słów z mojej codzienności, przyznam, że nie jest źle. Przyzwyczaiłam się już do trybu szkolnego i co jest prawdą- wpadłam już w rutynę : szkoła- dom- szkoła- dom... Nie mam jak na razie aż tyle sprawdzianów i niech tak pozostanie haha. W czwartek byłam na zajęciach fotograficznych i czuję się tam co raz lepiej. Poznałam już kilka osób, które dzielą ze mną swą pasję, chociaż nie ukrywam, że porównując umiejętności moje i ich wypadam nie za wysoko. Szybko jeszcze wspomnę, że ostatnio z grupą byliśmy robić zdjęcia ok. 19:00 nad rzeką i było niesamowicie pięknie. Cieszę się, że coraz bardziej rozumiem co to ISO, przysłona i kilka innych ,,aparatowych" pojęć. Myślę jednak, że Wy nie macie gorzej i że chociaż nie idziecie jutro do szkoły(tak, ja idę). 

11 komentarzy:

  1. Świetnie to wygląda! Jak najbardziej w moim stylu ten DIY.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło super!

    Robiłam podobne rzeczy, gdy byłam w Twoim wieku. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. planuję taki założyć,świetną okładkę zrobiłaś!

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna okładka!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/elegant-rock-supra-magazine.html

    OdpowiedzUsuń
  5. super! też mam coś takiego;)

    zapraszam serdecznie do mnie i proszę o zostawienie jakiegoś znaku po sobie :))

    http://karina-kaarina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super jest! ja akurat jako planera używam zwykłego kalendarza i w zupełności mi on wystarcza. ;)

    zapraszam do mnie. - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny jest

    http://kiskawikusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny ten planner! Też musze sobie taki zrobić. :))

    kolorowawyspablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham Twojego bloga i to jak Go prowadzisz ♥ Mogę czytać Twojego posta setki razy, a i tak nadal będzie on tak samo ciekawy. Życzę Ci wiele osiągnięć i sukcesów z tym blogiem. Mam nadzieję, że będziesz jak najdłużej pisać!
    Może w kolejnym poście dodaj diy, sposoby na nudę lub przemyślenie? Chętnie bym przeczytała takie posty na Twoim blogu.

    Pozdrawiam :)

    Mój Blog – klik!

    OdpowiedzUsuń

♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno go odwiedzę.
♥Zaobserwuj mojego bloga i napisz mi to w komentarzu, a ja postaram się odwdzięczyć tym samym
♥Za każdy komentarz -dziękuję ♥
Ola :)