Translate

7 września 2014

Zajęcia dodatkowe

Hejoo
Rok szkolny ruszył pełną parą, a wraz z nim zadania domowe, testy i kartkówki. Sądziłam, że w tym tygodniu znajdę jeszcze jeden dzień na napisanie posta, ale myliłam się. Zazwyczaj przez te pierwsze pięć dni są lekcje organizacyjne, które uwielbiam, bo praktycznie nie trzeba nic robić, ale u nas już wszyscy się znają i niektórzy nauczyciele stwierdzili, że nie trzeba ich robić. Wracając do tytułu posta- dzisiaj mam zamiar trochę opowiedzieć o zajęciach dodatkowych. Dzięki nim nie będziemy się nudzić (i tak jak jest w moim przypadku- lepiej się organizować i wyrabiać), a rok szkolny minie nam szybciej. Kolejnym plusem jest możliwość poznania nowych ludzi, których nigdy za wiele. Więc zaczynajmy:)
Ja w tym roku stwierdziłam, że będę uczestniczyć w dwóch zajęciach. Pierwszym z nich jest język angielski. Prywatnie uczę się już jego dziewiąty rok,a uwielbiam ten język i wiążę z nim swoją przyszłość. Stwierdziłam, że i w tym roku nie mogę z niego zrezygnować. Kolejnymi zajęciami to zajęcia fotograficzne. Sami wiecie, że coraz bardziej lubię robić zdjęcia. Oczywiście nie są one na wysokim poziomie, ale chyba właśnie po to są te zajęcia, aby wszystko doskonalić. Chciałabym, aby na moim blogu pojawiały się ładne zdjęcia.
 Zastanawiałam się nawet czy nie pochodzić trochę na naukę gry na jakimś instrumencie. Przed wakacjami z koleżanką miałyśmy nawet plany, aby chodzić do szkoły muzycznej na perkusję, ale obie po wakacjach stwierdziłyśmy, że to jednak nie jest dobry pomysł. Myślałam też o jakiś zajęciach artystycznych. Szukałam takich, na których można przerabiać różne rzeczy lub takie typu DIY. Niestety, chyba nie wynaleziono jeszcze takich zajęć u mnie w mieście, a szkoda, bo wiecie jak ja kocham takie rzeczy.
Kończąc temat zajęć dodatkowych, chciałabym jeszcze Wam opowiedzieć w skrócie o minionym pierwszym tygodniu szkoły i mojego ogólnego nastawienia do całego świata. Przede wszystkim miałam mnóstwo zajęć domowych, o których nie sądziłam, że będzie ich aż tyle. Mam zapowiedzianą na jutro kartkówkę z angielskiego, której nauka mi poszła nie za szybko. Co do pogody, bo o niej chyba lubię pisać najbardziej- czuję jesień :)
A jakie zajęcia dodatkowe Wy wybrałyście w tym roku?

15 komentarzy:

  1. Ja na razie żadnych, ale pewnie mnie w jakieś wkręcą. W gimnazjum chodziłam np. na kółko teatralne, chór, angielski.. A w liceum już mi się trochę nie chce. ;)

    www.lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie ;c ale może będę :)
    http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie wszyscy mają możliwości, by zapisać się na jakieś dodatkowe zajęcia, ale myślę, że to całkiem fajna sprawa, bo zawsze można się odprężyć i skupić na tym co się lubi robić :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :)
    http://dazzlexme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja od dziesięciu lat wybieram te same zajęcia - taneczne :)

    http://22-ffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w tym roku nie uczęszczam na żadne zajęcia dodatkowe, no może oprócz j. angielskiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żadne bo nie mam czasu :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie piszesz!
    uwierz, jezyki obce otwieraja wiele drzwi nie tylko w Polsce , ale tez i na zachodzie. Na codzien mieszkam w Hiszpanii i niestety tam jezyki obce kuleja, mlodzi ludzie siedza w domach bez pracy bo za granica nie znajda pracy bez jezyka!!!
    tak trzymaj! :))
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nic:) masz śliczny nagłówek :)
    obserwacja za obserwacje?:*

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny post chętnie będe tu wpadać częściej (na bieżąco) strasznie fajny blog,będę go polecać innym rówież :*
    Odwiedź naszego bloga,będzie mi miło :>
    http://improvedffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jeszcze nie wiem jakie mam zajęcia dodatkowe w LO, ale raczej na żadne nie będę uczęszczać bo i tak dość późno kończę lekcje, a muszę się jeszcze pouczyć i odrobić zadania na następny dzień ;/

    www.niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie chodze na żadne zajęcia dodatkowe ^^

    http://my-beautiful-passion.blogspot.com/
    Obserwacja za obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w tym roku chodzę na dodatkową chemię i matematyką. A poza tym to w szkole mam jeszcze siatkówkę. Ciężko to wszystko pogodzić ;D

    takeiteasy-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. masz fascynującego bloga! będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)
    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/09/autumn-by-sheinside.html tymczasem u mnie nowa notka! bardzo proszę o klikanie w linki :) każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja wybrałam angielski, a w szkole zajęcia muzyczne i chemiczne :)

    miimbla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nie wybrałam żadnych i na zadne mi się nie spieszy :)))))

    Zapraszam do mnie!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy :))
    Jeśli to nie jest żaden problem, proszę o poklikanie w linki :**

    OdpowiedzUsuń

♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno go odwiedzę.
♥Zaobserwuj mojego bloga i napisz mi to w komentarzu, a ja postaram się odwdzięczyć tym samym
♥Za każdy komentarz -dziękuję ♥
Ola :)