Translate

1 września 2014

New school year

Hej Misiaki
Zapewne każdy z Was przekroczył dzisiaj próg swojej szkoły. Jedni poszli do nowej ,gdzie każda osoba była obca. Ta druga grupa, do której zaliczam się także i ja, powróciła do bardzo dobrze znanego grona przyjaciół, kolegów, znajomych... Przyznam się bez bicia, że nie byłam do tego dobrze nastawiona. Dzień wcześniej podpisywałam wszystkie zeszyty, książki, ćwiczenia. Byłam bardzo podekscytowana tym, że już jutro będę mogła się poczuć jak prawdziwa uczennica klasy drugiej gimnazjum. Dzisiaj rano było całkiem inaczej, a mój humor nie był taki, jaki zazwyczaj jest. Byłam bardzo zestresowana i jednocześnie smutna. Pamiętam jak dwa miesiące temu szalałam z radości, czując brak szkoły przez tak długi czas. Dzisiaj stwierdzam, że minęło to zdecydowanie za szybko. Jednak gdy podeszłam do tej samej grupki osób, z którymi nie tak dawno się żegnałam, poczułam się o wiele lepiej i stwierdziłam, że raczej sobie poradzę.
Druga klasa gimnazjum to już nie przelewki! Za rok test gimnazjalny, którego strasznie się boję. Staram się za bardzo nie wybiegać w przyszłość, ale jest to o wiele silniejsze ode mnie. W tym roku za pewne będzie jeszcze więcej testów, kartkówek, zadań domowych... Moim celem jest bycie osobą zorganizowaną na 6+. Mam do tego oczywiście motywację, którą jest mój blog. Uwielbiam wieczorami siadać do laptopa i przelewać moje myśli na klawiaturę. Dzięki blogowi mogę się dzielić z Wami moimi spostrzeżeniami. Naprawdę pokochałam to co teraz robię. Myślę, że zbytnio nie zanudzę Was swoimi filozoficznymi myślami, których ostatnio jest w mojej głowie zbyt wiele, ale naprawdę chciałabym Wam podziękować za to, że pod napisem ,,Obserwatorzy" jest już Was aż tyle. Z pewnością gdybym nie miała bloga, była bym do szkoły nastawiona jeszcze gorzej. Jest to moja odskocznia od mojego szarego i nudnego życia.  Blogowanie to coś co kocham i myślę, że pomożemy sobie nawzajem spędzić razem ten rok szkolny.
A co Wy powiecie o moim blogu?
PS Jeszcze raz dziękuję Wam, że jesteście♥♥♥

11 komentarzy:

  1. Też dzień wcześniej wszystko podpisywałam :)
    http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja do szkoly jakos jestem nastawiona pozytywnie
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Do szkoły nastawienie mam bardzo pozytywne a podpisywałam wszystko tuż po rozpoczęciu :)


    http://caanaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również jestem 2 gimnazjum, chciałabym mieć pasek. Strasznie sięboję testów, bo jednak to jest materiał z całych 3 lat i nie wiadomo jakie pytanie akurat trafi. Najbardziej boję się przedmiotów ścisłych które są najtrudniejsze jak dla mnie i oczywiście jeśli zawalę je to nie dostanę się do mojej wymarzonej szkoły technikum informatyczne :<
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Bardzo fajny post. Lubię czytać takie wpisy.
    Z ciekawości przejrzałam kilka poprzednich postów i też są świetne.
    Śliczny design bloga *.*

    Zapraszam do mnie :)
    Obserwacja za obserwację!

    http://kate-and-her-world.blogspot.com/
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również jestem teraz w II klasie gimnazjum, będzie ciężko, też trochę boję sie egzaminu... ale jakoś damy sobie radę, głowa do góry! ^^
    Pozdrawiam :*

    http://karmel0ve.blogspot.com/ <-- wystartowałam z pierwszym postem

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja teraz jestem w trzeciej i powiem Ci, że druga naprawdę nie jest taka masakryczna ;) Trzecia zapowiada się o wiele gorzej - już pierwszego dnia dostaliśmy materiały do egzaminu. Radzę Ci odrabiać zadania, uczyć się tego czego trzeba i zdobywać oceny za "głupoty". Jeśli nauczyciel mówi "plakat na dodatkową ocenę", "6 za reprezentowanie szkoły na jakieś uroczystości" to naprawdę warto bo dobre oceny podwyższą Twoją średnią :)
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. SUPER BLOG !!! PROSZE POKLIKAJ W LINKI POD ZDJĘCIAMI, I JAK JUŻ TO ZROBISZ TO NAPISZ KOMENTARZ A JA ZAOBSERWUJE TWOJEGO BLOGA !!! OBIECUJE SIE ODWDZIECZYC

    Z GORY DZIEKUJE WIKI

    HTTP://VICIRAGE.BLOGSPOT.COM/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też chodzę do drugiej gim i z tego co widzę, to będzie dużo lepiej niż wcześniej. Łatwy materiał przede wszystkim i więcej luzu, jedynym minusem jest większa ilość lekcji.

    Zapraszam na nowy post:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com/2014/08/gold-blue-ice-bucket-challenge.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    A u mnie giveaway z firmy choise.com
    Co powiesz na obs za obs ?
    Czekam na odp. u mnie ;
    Możesz kliknąć w baner sklepu sammy dress i blac five u mnie ?
    ♥ ♥ ♥ http://sawanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno go odwiedzę.
♥Zaobserwuj mojego bloga i napisz mi to w komentarzu, a ja postaram się odwdzięczyć tym samym
♥Za każdy komentarz -dziękuję ♥
Ola :)