Translate

28 sierpnia 2014

Liebster Blog Award

Hejka♥♥♥
Jak widzicie po tytule, zostałam nominowana do Liebster Blog Award! Chciałabym bardzo podziękować http://dddiamond-blog.blogspot.com/ za tą nominację.
  
Krótko o Liebster Blog Award 
Wyróżnienie Liebster Blog Award, otrzymywane jest od innego blogera w zamian uznania za "dobrze wykonaną robotę". Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.

Pytania i moje odpowiedzi

1.Kto cię zainspirował do pisania bloga?
Tak naprawdę wcześniej miałam mnóstwo innych blogów, które po zaledwie 5 wpisach padały.  Tego bloga założyłam po gali Blog Roku 2013. Zainspirowała mnie do tego Jessika Chińcza z bloga pamietnik-jessiki.blogspot.com . Stwierdziłam wtedy, że w przyszłości też chcę być taka jak ona.

2.Czy jesteś usatysfakcjonowana z wyglądu swojego bloga?
Design robiłam sama i doskonale wiem, ile wysiłku trzeba włożyć, aby wygląd był taki jaki się chce. Ja jestem z niego bardzo zadowolona,ale zapewne po kilku miesiącach mi się znudzi i go zmienię.

3.Co lubisz, a co drażni cię na innych blogach?
Uwielbiam blogi, na których jest czysty i przejrzysty design oraz gdy teksty są oryginalne, przemyślane i pięknie napisane. Bardzo lubię takie ,,malowanie słowem" i właśnie dzięki temu zabiegowi stylistycznemu mam już swoich blogowych faworytów. Coś co mnie drażni to blogerki, które za wszelką cenę chcą mieć jak najwięcej obserwatorów, pisząc na każdym blogu w komentarzach: ,,Fajny blog, obs za obs?(link do bloga)". Dostałam wiele takich komentarzy i według mnie jest to niedocenianie pracy autora bloga.

4.Czy twoi rodzice wiedzą, że udzielasz się w internecie?
Tak, wiedzą. Bardzo im się podoba mój blog i cieszę się, że doceniają moją pracę.

5. Jaki jest twój ulubiony blog?
 Mój ulubiony blog to http://ankagrzanka.blogspot.com/ - Ania zaraziła mnie pozytywizmem i właśnie dlatego tak często tam zaglądam.

6. Dlaczego zaczęłaś pisać blog?
Sama nie wiem, ale chciałam spróbować czegoś innego. Od zawsze uwielbiałam pisać wypracowania. Chciałam się z kimś podzielić moimi spostrzeżeniami, pasjami itd.

7. Czy kiedykolwiek chciałaś usunąć swojego bloga?
Przyznam szczerze, że raz w życiu przez głowę przeleciała mi taka myśl, ale szybko ją odgoniłam, bo stwierdziłam, że za dużo dokonałam, aby usunąć coś co mi sprawia tyle frajdy. 

8.Czy twoi znajomi wiedzą co robisz w internecie?
Nie ukrywam tego przed nimi, ale nie sądzę, że wie o nim większe grono moich znajomych. 

9. Czy jesteś zadowolona z każdego swojego posta?
Staram się je pisać jak najlepiej potrafię, ale wydaje mi się, że każdy ma czasem takie dni, podczas których nie ma ,,weny" do pisania. Z reguły jestem z nich zadowolona.

10. Jak często dodajesz swoje wpisy?
Od niedawna staram się, aby nowa notka była co dwa dni, ale w czasie szkoły, nie sądzę, że będę miała czas na tyle postów.

11. Czy udzielasz się/polecasz na innych blogach?
Nie komentuję blogów na zasadzie reguły, o której napisałam w odpowiedzi na trzecie pytanie. Staram się nawiązywać do tematu posta i opisania swojego zdania na temat tego co poruszył autor bloga.

Nominuję:


Pytania:
1. Od jak dawna prowadzisz bloga?
2. Jaki jest twój ulubiony rodzaj posta(outfit, post tematyczny, codzienność itd.) ?
3. Z jakich portali społecznościowych korzystasz?
4. Jakie jest twoje blogowe marzenie?
5. Czy to jest twój pierwszy blog?
6. Skąd czerpiesz inspiracje na swoje posty?
7. Twój ulubiony kolor?
8. Twoje ulubione blogi to...?
9. Co blogowanie zmieniło w twoim życiu?
10. Czy twoi znajomi także prowadzą swoje blogi?
11. Jaki był powód twojego dołączenia do blogoswery?

14 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy post, dużo można się z niego o tobie dowiedzieć :)

    Co powiesz na wspólna obserwacje, daj znać u mnie :)
    http://m-artyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za nominację, to miłe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post :) Z checia bym odpowiedziała na takie pytania :) Co powiesz na wspolna obserwacje ? Jesli sie zgodzisz daj mi znac żebym wiedziała:) http://jusi-inspirations.blogspot.ie/ Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ah,pamiętam moje nominacje z zeszłego roku do LBA :D
    Blog mnie zaciekawił więc zawitałam do obserwatorów :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za nominację ;)

    Odpowiedzi są na blogu,zerknij jak chcesz.

    niebieskie-mysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe odpowiedzi. ;) Gratuluję nominacji.

    www.lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post! Co powiesz na wspólną obserwację ?
    -----------------------------------------------------------
    http://www.susan-and-olivia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne odpowiedzi ;)
    ja jeszcze nie powiedziałam moim rodzicom o blogu :/
    pozdrawiam :)

    http://ilona8922.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też lubię jak ktoś pięknie pisze posty :)

    Pozdrawiam i zapraszam Klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam dobrze napisany tekst i przejrzystość, a co do spamu to tez wazam ze jest bardzo nieprzemyslany. ;)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje nominacji ;D To fajna zabawa można się dowiedzieć czegoś o poszczególnych blogerach ;D
    http://na-diabelskim-mlynie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję :) Ja już się w to nie bawię.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny post ;*
    Zapraszam na blogi o mnie i przyjaciółce oraz o sławnej youtuberce! O mnie i przyjaciółce: http://martyna-magda.blogspot.com/ O Wigusi: http://wiganators.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję nominacji! ;) Świetne odpowiedzi! :*

    http://openuppaula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno go odwiedzę.
♥Zaobserwuj mojego bloga i napisz mi to w komentarzu, a ja postaram się odwdzięczyć tym samym
♥Za każdy komentarz -dziękuję ♥
Ola :)