Translate

17 sierpnia 2014

Kraków nocą

Cześć♥♥♥
Wróciłam z Krakowa. Pełna wspomnień opuszczałam to miasto z ogromnym smutkiem. Nie wiem, kiedy znów tam powrócę, ale moim największym marzeniem jest tam zamieszkać. Kraków, jak każde miasto, swoje piękno zyskuje nocą. Wtedy czuć tą atmosferę. Po rynku jeżdżą białe dorożki. Ludzie siedzą w restauracjach lub przy fontannie. Księżyc świeci i jest... naprawdę pięknie.
 Małe kafejki w centrum miasta zapraszają turystów zapachem czekoladowych pralinek, kawy, widokiem smakowicie wyglądających lodów. Ulice podświetlone latarniami, zachęcają do długich spacerów.
 W tle słychać rozmowy turystów z różnych stron świata. Miejscowi artyści pokazują swoje talenty i umiejętności.
 Turyści spacerują po krakowskich uliczkach, jedni się śmieją inni krzyczą. Spacerują także gołębie, którym każdy co jakiś czas rzuca np.kawałek obwarzanka, zakupionego nieopodal.
Oświetlone sukiennice zapraszają do wejścia do środka.

9 komentarzy:

  1. Zazdroszczę, ja miałam jechać w tym roku, ale jednak zrezygnowaliśmy. Byłam jednak rok temu i wciąż czuję ten klimat Krakowa. ;)
    www.lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kraków nocą jest na prawdę bardzo magiczny <3! obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne fotki :-) napisałaś,że jesteś uzależniona od zielonej herbaty ,a czy wiesz,że zielonej herbaty nie nalezy pić w za dużych ilościach? maxymalnie 2 filiżanki dziennie :-) nadmiar wpływać może na spadek żaleza w organizmie co prowadzi do anemii :-)!
    Obserwuje i liczę na to samo:

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja piję więcej niż 2 filiżanki dziennie herbaty zielonej i z moim żelazem jest w porządku, nie spadło, jest w normie)

      Usuń
  4. Piękne fotki nocą.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia...
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejka ;D
    Zostanałaś nominowana prze ze mnie do Liebster Blog Award, więcej info na moim blogu ;p
    http://na-diabelskim-mlynie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie zdjęcia, ja byłam w Krakowie dwa razy, ale tak jakoś wyszło, że wieczorem nie robiłam zdjęć. Ale może kiedyś jeszcze uda mi się tam wybrać i wtedy zrobię fotki.

    OdpowiedzUsuń

♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno go odwiedzę.
♥Zaobserwuj mojego bloga i napisz mi to w komentarzu, a ja postaram się odwdzięczyć tym samym
♥Za każdy komentarz -dziękuję ♥
Ola :)