Translate

5 sierpnia 2014

Dziwnów w zdjęciach

Hi People♥♥♥
Jak tam u Was? Przyszło mi powiedzieć to przykre zdanie ,,Wróciłam do domu". Nie cierpię wyjazdów zwłaszcza z miejsc, do których przyjeżdżam raz do roku. Trudno mi się żegnać z tym małym miasteczkiem, do którego przez lata się przywiązałam.
Pogoda była wspaniała, ale ja to chyba nigdy się prawdziwie nie opalę. Przywiozłam ze sobą na szyi małe(ale zawsze) uczulenie od słońca. Starałam się nie drapać i moja silna wola dała radę, chociaż powiem, że było trudno. Jakby tego było mało, zostałam brutalnie pogryziona w trzech miejscach przez komary i teraz sądzę, że złym pomysłem było ubieranie krótkich spodenek po 23:00 na spacer.
Nawiązując do tematu zdjęcia powyżej, skosztowałam dużo smaków lodów, a w Świnoujściu najadłam się jak nigdy olbrzymim lodowym deserem. Lody kasztanowe, różane i o smaku mango stały się moją obsesją. Nie zapominajmy o codziennym wcinaniu pączków, sorbetów w plastikowych kubeczkach i żelków, szczególnie tych o smaku malin i jagód.
Nie wiem jak Wy, ale ja w pobycie nad morzem najbardziej lubię wieczorne spacery brzegiem morza, ze słuchawkami w uszach i relaksującej muzyce płynącej z telefonu. Wtedy mam uczucie siły, odprężenia i bezgranicznej wolności.
Oczywiście nie mogło się obejść bez długich spacerów po Dziwnowie. W centrum co chwilę wpadałam do jakiegoś sklepu z pamiątkami w postaci kubków, koszulek, czapek i pierścionków zmieniających kolor pod wpływem nastroju. 
Będę także miło wspominać automaty do gier, cieszące się niemałą popularnością. Ulubione z nich? Każdemu znana gra ,,w krążki" (przynajmniej ja ją tak nazywam) i w koszykówkę. W pierwszej mamę pokonałam raz, a tatę to chyba nigdy nie pokonam. W drugą grę mój tato także był bezkonkurencyjny. Może mój tato czyta to lub nie, ale pozdrawiam Cię Tatuś :*
W tym roku nie chciałam mieć na włosach kolorowych warkoczyków. Może i dobrze, że zmienił się mój pogląd jeśli chodzi o te sprawy,bo głowa po nich bolała bardzo.

 Moim obiektem zainteresowań stały się ptaki. Mewy, kormorany... stwierdziłam, że są piękne i zrobiłam im mnóstwo zdjęć. Żeby tego było mało, pozowały bardzo ładnie i ustawiały się w stronę aparatu, a nie tyłem. Nie bały się mnie, więc zdjęcia mogłam zrobić z bliska.
Mój organizm zyskał też na witaminach, bo zjadłam nie mało owoców. Borówki były moim uzależnieniem od zeszłego roku, ale w Dziwnowie zjadałam je garściami.
Często chodziliśmy do parku. Były tam różne urządzenia dzięki, którym nie jeden zyskał by mocne umięśnienie. 
Sądzę, że ten post przypadł Wam do gustu. Ja się z Wami żegnam i powiem jedno:
Dziwnowie, za rok do ciebie przyjadę ponownie!

9 komentarzy:

  1. Super fotorelacja ;) Gratuluję bloga XD

    Co powiesz na wzajemną obserwację???
    Zajrzyj do mnie ;) Pozdrawiam ;*
    http://fashionbyaleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę że miałaś wspaniałe wakacje! :)
    Ja również mam ogromne uczulenie na słońce i zawsze mam krostki na całej szyi :(

    http://itssandrasworld.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  3. super widoki zazdroszcze! ja nigdzie nie bylam i nie jade na wakacje dlatego mam nadzieje ze chociaz Twoje byly udane :)

    zapraszam do siebie! obs za obs ? <3 http://gabrielakugla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm, te lody! lubię takie małe miejscowości.
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie podoba mi się Twój blog :)
    Wygląd jest niesamowity *-*
    Może obserwacja za obserwację?
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też w tym roku objadam się owocami! również uwielbiam wieczorne spacery brzegiem morza. :)

    zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale loody *o* Miałaś chyba świetne wakacje ! :)
    Obserwuje i liczę na to samo :)
    http://mikaela-nowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Organizuję konkurs, w którym nagrodą jest post promujący na dwóch blogach! Więc jeśli masz ochotę wziąć w nim udział to serdecznie zapraszam:)
    http://dariaa-blog.blogspot.com/2014/08/wygraj-post-na-dwoch-blogach.html

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne lody :)
    ja już obserwuję teraz ty :)

    http://shubiduoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno go odwiedzę.
♥Zaobserwuj mojego bloga i napisz mi to w komentarzu, a ja postaram się odwdzięczyć tym samym
♥Za każdy komentarz -dziękuję ♥
Ola :)