Translate

24 sierpnia 2014

Dni Ceramiki w moim mieście

Hello Unicorns
W końcu stwierdziłam, że przestanę ,,ukrywać" w jakim mieście mieszkam. Zapewne prędzej czy później dowiedzielibyście się o miejscu mojego zamieszkania z mojego aska. Wracając do tematu- od 20 sierpnia do 24 sierpnia w Bolesławcu są dni Bolesławieckiej Ceramiki. W rynku jest porozstawianych mnóstwo kramów, w których ludzie sprzedają ceramikę, ale nie tylko. Dalej jest Jarmark Staroci oraz coś co mi przypada najczęściej do gustu- czyli jedzenie. Zazwyczaj jest to pajda chleba, oczywiście z nie za dużą ilością smalcu i z ogórkiem. Co do jedzenia- widziałam jeszcze narzędzia z czekolady na stoisko jakiejś manufaktury. Zakupiłam także ananasy w czekoladzie i ogromnego lizaka arbuzowego, którego jadłam dwa dni.
 Oprócz tego stanowiska z przeróżnymi maskotkami, kwiatami i z watą cukrową. Ci którzy preferują ,,aktywniejsze" świętowanie, mogą się udać na wesołe miasteczko, z którego trudno wyrosnąć haha :) Oczywiście to nie wszystko! Według mnie największą atrakcją dla turystów jest możliwość zrobienia ceramiki własnoręcznie z małą pomocą instruktorów. Jeśli ktoś lubi się wyróżniać, może spodoba mu się pomysł wyglądania jak np. bolesławiecka filiżanka. Jest to możliwe dzięki paniom, które mogą ozdobić naszą rękę lub policzek granatowymi stempelkami. Jednak dla mnie, najbardziej charakterystyczną rzeczą dla Bolesławca jest Parada Glinoludów bez, której Święto Ceramiki, nie byłoby tym samym. 
Każdy kto chce może wziąć w niej udział. Zabawa jest prosta. Każdy uczestnik wcześniej wchodzi ,,cały" do wanny z płynną gliną, aby potem wyglądać jak ceramika. Następnie, gotowa już parada, przechodzi największymi ulicami miasta. Jedni jeżdżą na rowerze, inni chodzą na szczudłach, a jeszcze inni po prostu spacerują.
Myślę, że przybliżyłam Wam Bolesławieckie Dni Ceramiki, a teraz się z Wami żegnam i lecę do kuchni zjeść tosty ;)
VLOG Z KRAKOWA ORAZ PIERWSZY FILMIK Z SERII BACK TO SCHOOL JEST JUŻ NA moim kanale .
Byliście kiedyś na Dniach Ceramiki w Bolesławcu?

22 komentarze:

  1. Świetny post :)
    Obserwuje i liczę na rewanż :)
    Zapraszam siudeek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. cuudowne zdjęcia, zresztą super cała notka! :) Miło się czyta, czekam na więcej:)
    + mogłabyś kliknąć w banner Sheinside? (jest pod obserwatorami) Z góry dziękuje :) ---> Mój blog (kliknij) Jak klikniesz, napisz o tym w komentarzu, zaoserwuje cie :) (nie oszukuj..)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę jak mi miło ! ja w części pochodzę z Bolesławca ( mam tam rodzinę , babcię , ciocię itd )
    I byłam w tym roku na początku sierpnia ale niestety nie załapałam się na dni ceramiki ;((
    haha,jak chcesz możesz coś więcej napisać,np na moim blogu ;)

    http://helloitsmedzius.blogspot.com -----------> pytałaś o obserwację ( oczywiście obserwuję <3 ) teraz liczę na ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Było coś podobnego w krakowie :D
    Obserwuję!
    http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. @Taśme kupilam w empiku :)

    pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nigdy nie byłam ale bym się wybrała Obserwuję liczę na rewanż♥
    →juli-x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Spoko post, pytalas o obserwacje. Ja juz i licze na rew. :*
    http://najla-beauty-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawie :))

    pozdrawiam i zapraszam ;))
    dopiero zaczynam blogowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie byłam na czyms takim ale chętnie bym sie przeszla jesli byloby w moim miescie :)
    P.S Nakarmiłam rybki haahah
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Bardzo fajny post. Lubię czytać takie wpisy.
    Z ciekawości przejrzałam kilka poprzednich postów i też są świetne.
    Śliczny design bloga *.*

    Czy mogłabyś kliknąć w baner Mart of China na moim blogu? Odwdzięczę się obserwacją <3

    http://kate-and-her-world.blogspot.com/
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Dni ceramiki... Bardzo ciekawe święto ;-)
    U mnie nie długo będzie Winobranie ;-)
    Bardzo podoba mi się Twój blog! Co powiesz o wspólnej obserwacji? Jak tak, daj mi znać u mnie na blogu i zaobserwuj, a ja zaraz się odwdzięczę ;-)
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    miska-grabowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. nie słyszałam jeszcze o Dniach Ceramiki...hmm, ciekawe :D
    świetne zdjęcia :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. nie byłam, nawet nie słyszałam :)

    wspólna obserwacja? zacznij i daj znać u mnie to od razu się zrewanżuję :) http://rosewithcherry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bolesławiec ulubione naczynia mojej mamy :D


    u mnie na blogu giveaway, w którym można wygrać profesjonalny wygląd bloga od seventeenroses!
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej :) Bardzo zainspirował mnie twój blog :)
    Bardzo ładne zdjęcia :)
    Wejdź i zobacz :)
    http://miss-claire1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zostałaś nominowana do LBA. Więcej informacji na moim blogu.
    DDdiamond-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia.

    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Na dolny śląsk mam kawał drogi, ale piękne są te cudeńka.

    Zapraszam do siebie Klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne zdjęcia :)
    ps. mogłabyś kliknąć w link na moim blogu? :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne miejsce
    Poklikasz u mnie ?
    Obserwujemy ?
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale śliczne rzeczy tam mają! :)

    ZAPRASZAM NA ROZDANIE! DO WYGRANIA BLUZY! :)
    http://lilianka-blog.blogspot.com/2014/08/giveaway-with-oasap.html






    OdpowiedzUsuń

♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno go odwiedzę.
♥Zaobserwuj mojego bloga i napisz mi to w komentarzu, a ja postaram się odwdzięczyć tym samym
♥Za każdy komentarz -dziękuję ♥
Ola :)