Translate

9 lipca 2014

Wrocław- aparat ortodontyczny, Starbucks, Alma, IKEA i zakupy ♥

Hejjjo
 Miałam ten post napisać w poniedziałek, ale wróciłam z Wrocławia koło 22:00, więc nie miałam już siły nic napisać. Wczoraj także jakoś nie za bardzo miałam dostęp do komputera, więc post piszę dopiero dziś.
 W poniedziałek miałam zakładany aparat na zęby we Wrocławiu. Nie byłam tym mega podekscytowana, bo wiedziałam, że liczy się to z zaprzestaniem jedzenia wielu rodzajów jedzenia. 
 Wstałam o 6:30, a około 8:00 wyjechaliśmy z rodzicami do Wrocka. Dotarliśmy na 9:45 (równo, bo sprawdzałam dokładnie na zegarku :p ). Najpierw poszłam tradycyjnie do Starbucksa, bo według mnie jeśli jedziesz do miasta, w którym jest ta kawiarnia, a do niej nie wstępujesz to grzeszysz :)


  Następnie poszliśmy do IKEI, bo chciałam zakupić jakieś ciekawe dodatki do mojego pokoju. Faktem było to, że nie kupiłam dużo, bo aż jedną rzecz(jeeeej :( Bardziej z zakupami zaszaleli moi rodzice.
 Przed założeniem aparatu ortodontystycznego( zapewne źle to napisałam) zaszłam do Almy, czyli mojego ulubionego supermarketu.
 Kupiłam wodę, która stała się moim ulubieńcem. Woda Fiji ♥
  Po udanych zakupach pojechałam założyć aparat na zęby. Niestety nie mam zdjęć jak w nim wyglądam( może i dobrze). Pragnę wkrótce nagrać Zakupowy Haul z Lipca(nie obiecuję), więc może wtedy mnie w nim zobaczycie. 
Ostatnim celem była galeria handlowa, a potem wróciłam do domu.

  Stwierdziłam, że może zrobię jakiś filmik o aparacie na zęby, ale raczej za miesiąc.
A kto z Was tak jak ja ma aparat na zęby?

17 komentarzy:

  1. Wrocław jest piękny :)

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham ikea

    h-ss-s.blogspot.de ♥
    obs=obs ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam aparatu, nigdy nie byłam we Wrocławiu :)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Do Wrocławia mam niestety daleko ale widać, że jest to piękne miasto. Na pewno bardzo ładnie wyglądasz w aparacie :D
    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie byłam w Starbucksie ;)
    Obserwuję i liczę na rewanż
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mam bo dentysta powiedział że nie potrzebuję:(
    Pokaż jakieś zdjęcia w aparacie!;)
    Pytałaś się u mnie na blogu czy obserwujemy. Jak już zaobserwujesz mój blog to daj znać a ja zrobię to samo!;)

    kammage12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mam :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham starbucksa <3 Śliczne zdjęcia ;)
    Buziaki :*

    http://juliette-life-blog.blogspot.com/ -Jeśli masz chwilkę wpadnij,a jak Ci się spodoba,byłoby mi niezmiernie miło,jakbyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. My nie mamy aparatów. Może nie będzie tak źle, jak ty to piszesz ;) W pewnym czasie się przyzwyczaisz. A co do wody Fiji -określamy to tak - ♥.

    Zapraszamy na naszego bloga.
    www.patkaiwicia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam starbucksa, ja niestety nie mam aparatu ale bardzo bym chciała mieć :)

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nigdy nie miałam aparatu na zęby :)

    Zapraszam http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też ostatnio byłam w Ikei! :D
    Śliczne zdjęcia.

    Zapraszam: http://ciciaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Al super, ja nigdy nie byłam w starbucksie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. "bo według mnie jeśli jedziesz do miasta, w którym jest ta kawiarnia, a do niej nie wstępujesz to grzeszysz" - no sorry, ale sztuczny lans ze "starbuniem" jak to mój kumpel określa jest żałosny. Szczególnie zjawisko lansu przybiera na ilosci w okresach jesienno- zimowym.

    OdpowiedzUsuń
  15. to fajnie że masz bogatych rodziców i piszesz jakbys sama to wszystko kupowała <3

    OdpowiedzUsuń

♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno go odwiedzę.
♥Zaobserwuj mojego bloga i napisz mi to w komentarzu, a ja postaram się odwdzięczyć tym samym
♥Za każdy komentarz -dziękuję ♥
Ola :)