Translate

4 lipca 2014

Koniec z tym

Welcome to my bedroom
  Jak wiecie wakacje rozpoczęły się już na dobre, a ja od dobrego tygodnia nawet nie dałam Wam żadnego znaku życia. Sądzę, że zaciekawi Was bardziej to co chciałam przekazać w tytule. Nie, nie usuwam bloga, więc bądźcie pewni, że na Szczypcie Radosci dalej będą pojawiały się posty. Koniec z brakiem bloggowania. Chciałam przez ten tydzień przemyśleć sens mojego bloga. Chciałam sprawdzić czy za nim zatęsknię, czy będę chciała dalej go prowadzić. Zrozumiałam, że moich bloggowych marzeń nie spełnię pisząc jedną notkę na tydzień. Najmniej będą ich dwie na tydzień. Jeśli w moim życiu będzie coś ciekawego to będę dodawała ich więcej- proste :) 
 W ostatnim tygodniu nie było jakoś bardzo ciekawie, ale też się za bardzo nie nudziłam. Czytałam książki, gotowałam, ćwiczyłam i jeździłam na rowerze. Dzisiaj odwiedziła mnie moja przyjaciółka Partycja(zapewne to teraz czyta i w myślach krzyczy na mnie Olka hehe :) ). Założyłyśmy wspólnego bloga, poszłyśmy na krótki spacer i porobiłyśmy kilka zdjęć. Ogólnie bardzo miło spędziłyśmy czas, a jutro to ja planuję do niej pojechać.

9 komentarzy:

  1. W takim razie nie mogę doczekać się nowych notek :)
    A jak nie będziesz miała pomysłu o czym pisać to zawsze fajnych rozwiązaniem jest jakiś krótki Tag :)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. super, takie spotkania są najlepsze :))
    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia, żebyś miała czas na pisanie postów częściej! :)
    Tak na marginesie, to jestem u Ciebie pierwszy raz i muszę powiedzieć, że bardzo spodobała mi się nazwa Szczypta radości, według mnie jest świetna i taka pozytywna :)
    Obserwuję.

    http://miasto-inspiracji.blogspot.com/ (klik)

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na nowe notki :) super nazwa bloga

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na kolejne notki :)
    http://gruszka-aguszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię spotykać się z przyjaciółką :)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubie przebywać z przyjaciółką. Dobrze mieć takie osoby przy sobie.
    Ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog oraz post! :) Czekam na kolejny z niecierpliwością! <33

    http://oliwia-blogg.blogspot.com/2014/07/przeglad-sheinside-konkurs.html
    (Bardzo Cię proszę o klikanie w linki w tym poście, do wygrania polecenie i obserwacja, z góry dzięki ♥)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie poddawaj się... nie od razu wszystko się uda, trzeba pracować, w końcu zobaczysz efekty w blogowaniu! :)
    ładna jesteś :*

    wpadniesz? http://juulyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno go odwiedzę.
♥Zaobserwuj mojego bloga i napisz mi to w komentarzu, a ja postaram się odwdzięczyć tym samym
♥Za każdy komentarz -dziękuję ♥
Ola :)