Translate

9 czerwca 2014

Tag About Me oraz krótko o nagłej zmianie planów

                                                                    Hej kochani
 Piszę do Was w poniedziałek, ponieważ moje plany co do wycieczki zmieniły się o 360°. W niedzielę rano, źle się czułam. Byłam spakowana itd. Wieczorem było tak samo, więc moja mama stwierdziła, że zostaję. Byłam bardzo zła na siebie, ale jak na złość dzisiaj około 10:00 poczułam się dobrze ://
 Dziś mam dla was kolejny tag :)
                                   Robiliście już taki tag?
                                                                             

2 komentarze:

  1. Nie nie robiłam takiego tagu :)
    http://ew-ewel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie robiłam :)
    miłego wieczoru,
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno go odwiedzę.
♥Zaobserwuj mojego bloga i napisz mi to w komentarzu, a ja postaram się odwdzięczyć tym samym
♥Za każdy komentarz -dziękuję ♥
Ola :)