Translate

22 czerwca 2014

Poznaj mnie czyli 25 faktów o mnie

                                                  Siemanko
 Jak tam u Was? U mnie OK. Ostatnio postanowiłam, że nakręcę dla Was filmik- 25 faktów o mnie. Oceńcie go sami.
 

 Ostatnio zauważyłam, że posty pojawiające się na moim blogu są coraz mniej dopracowane. Coraz częściej zaglądam na moje konto na YouTube, a coraz rzadziej na bloga. Miałam nawet takie chwile, że byłam gotowa go usunąć, a przyłożyć się do kręcenia filmików, ale stwierdziłam, że się nie poddam. Sądzę, że każda bloggerka miała choć raz w swoim życiu taki okres, więc  wracam do bloggowania. Teraz moje posty będę starała się dodawać jak najczęściej, bo jak wiadomo wielkimi krokami zbliża się czas błogiego lenistwa. 
 Co do dzisiaj- chyba mało, albo nikt z Was nie wie, że dzisiaj czyli 22 czerwca są moje 14 urodziny!!! Na razie nic nie robiłam, nie wiem, może po zakończeniu roku zrobię jakieś ,,urodzinowe party", ale nie chcę nic sobie obiecywać.
 Wracając do tematu moich urodzin- moja przyjaciółka Patrycja zrobiła dla mnie filmik specjalnie z tej okazji  KLIK .

6 komentarzy:

  1. Ja 22 grudnia mam 15 urodziny :)

    Jeszcze tylko kilka dni i nasze upragnione wakacje! <3

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny filmik :)
    Wszystkiego naj! <3

    Zapraszam: http://by-lolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. niektóre mamy podobne :D fajny filmik ;d
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog obserwuję ^^
    http://folkkejti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę spóźnione ale to nic; Wszystkiego najlepszego :)
    Niestety mam tak kiepski internet, że film nie chce się otworzyć ale jestem pewna, że jest bardzo ciekawy.
    monomentume.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego Najlepszego, troszkę spóźnione ;)) Fajny filmik :3
    http://milenaabloog.blogspot.com
    Obserwujemy? ♥ Odpowiedz u mnie!

    OdpowiedzUsuń

♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno go odwiedzę.
♥Zaobserwuj mojego bloga i napisz mi to w komentarzu, a ja postaram się odwdzięczyć tym samym
♥Za każdy komentarz -dziękuję ♥
Ola :)