Translate

27 czerwca 2014

Holiday!

 Jeeej!W końcu wakacje!
 Witajcie w wakacje :) Oczekiwałam na ten czas już od czterech miesięcy. Odliczałam codziennie. Ile miesięcy, tygodni, dni...? W końcu kiedy apel zakończenia roku u mnie w szkole się zakończył, dopiero je poczułam. Nie ukrywam, że w ciągu roku szkolnego nie mogłam się ich doczekać. Teraz stwierdzam, że i tak za pewne będę się nudzić całymi dniami przesiadując w pokoju przed laptopem. Tęsknię za moją klasą w całym składzie, chociaż z pewnymi osobami mam zamiar się spotkać w ciągu tych dwóch miesięcy.
             Przygotowałam dla Was kilka zdjęć, które każdego wprowadzą w wakacyjny nastrój.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 Nagrałam też dla Was filmik, w którym opowiadam o swoich planach na wakacje. Powinien się więc niedługo ukazać. 
 Ostatnio bardzo wciągnęłam się w Tumblra. Na We♥It siedziałabym godzinami. Mój Tumblr KLIK
 Powiem jedno: życzę Wam udanych i bezpiecznych wakacji.Widzimy się w krótce

6 komentarzy:

  1. WAKACJE, czyli cały dzień mam zaciesz :))

    eustachowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne inspiracje kochana <3
    udanych wakacji! <3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, wracam z relacją z koncertu 30 Seconds to Mars :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny post czekam na kolejny
    udanych wakacji ;)
    http://tiffani426.blogspot.com/

    obejrzałabyś któryś z moich filmików (gram na keyboard'zie) mój najnowszy:
    https://www.youtube.com/watch?v=tQaVloa0nd8
    + obserwuję teraz czekam kiedy się odwdzięczysz xD

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne inspiracje! ;)

    rosy-roosy.blogspot.com/- klik♥
    +obserwujemy? odp. u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna i ciekawa notka ♥
    Już nie mogę się doczekać następnej ♥
    Udanych wakacji ♥

    Blog: http://sapphireblog1.blogspot.com/

    Fanpage: https://www.facebook.com/sapphireblog

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogłam się doczekać wakacji! :)

    Zachęcam do obserwowania i komentowania mojego bloga :)
    diamonds-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno go odwiedzę.
♥Zaobserwuj mojego bloga i napisz mi to w komentarzu, a ja postaram się odwdzięczyć tym samym
♥Za każdy komentarz -dziękuję ♥
Ola :)