Translate

18 czerwca 2014

Cakes, shopps, fun!

 Hello everybody
 Jak dobrze, że już po wystawianiu ocen. Jestem bardzo zadowolona z ocen- szczególnie z dwóch(fizyka i chemia). Oczywiście zawsze mogło być lepiej. Teraz mam sporo wolnego czasu i nie mam za bardzo jak go wykorzystać. Jak wcześniej się ciągle uczyłam, narzekałam na brak wolnego czasu, a teraz bezsensownie plączę się po domu, szukając czegoś do roboty.  
   
 Dzisiaj byłam z Alą(może ją kiedyś poznacie) w galerii.  Najpierw byłyśmy na ciastku. Mus czekoladowy mmmm..... pycha♥

  Następnie poszłyśmy do Rossmana. Sądziłam, że znajdę tam pomadki Eos. Oczywiście myliłam się. Jak ktoś wie gdzie je można nabyć, proszę napiszcie mi to w komentarzu. Potem wybrałyśmy się do(jak to ja mam w zwyczaju mówić) ,,sklepów ciuchowych". Kiedyś naprawdę nie lubiłam chodzić na zakupy, a teraz przymierzając różne fatałaszki mogłabym w sklepach spędzić nawet cały dzień. Bardzo lubię letnie kolekcje. W szczególności crop topy, bo są bardzo zwiewne.
 Dzień zaliczam do bardzo udanych. Jutro mam w planach wybrać się z Alą na rower. Sądzę, że świeże powietrze dobrze mi zrobi, a co najważniejsze kolejnego swojego dnia nie spędzę w domu :)
A na koniec nasze nogi :)
A Wy jak spędzacie wolny czas?
♥ 

15 komentarzy:

  1. Ojej, wygląda pysznie :) Też jutro planuje małą przejażdżkę rowerową :D Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. też cieszę się że oceny powystawiane :) w końcu można odetchnąć od szkoły
    i zacząć na spokojnie planować wakacje :) jej to ciasteczko wygląda tak pysznie ^^
    ja też chyba wybiore się wkrótce na rower :)
    gdy mam trochę wolnego czasu pracuję, oglądam anime, filmy i rysuję :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. dobry post :D narobiłaś mi smaczka tym ciastem!



    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda tak pysznie ♥ ♥ ♥ narobiłaś mi ochoty na słodycze :D

    MÓJ BLOG klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. narobiłaś mi smaka na to ciastko! ♥ fajnie spędziłaś czas, ach rowery!

    berrysmilee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie piszesz! Chętnie będę tu zaglądać częściej <3!
    Mam do Ciebie jedną, małą sprawę.. Mogłabyś zerknąć na mój blog i kliknąć w banner sheinside i choies? (w pasku bocznym). W zamian Cię zaobserwuję i zareklamuję w następnej notce! :)
    paula-paulka.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. EOS mozesz zakupic w internecie (Allegro) i moze w jakis hurtowniach. Smacznie wyglada ten mus :) Zjadlabym ^^
    Ja w wiekszosci na kompie :( Nudne zycie...

    Pozdrawiam z Holandi!!
    http://vframlii.blogspot.nl/ zajrzysz?

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam , kocham takie musy czekoladowe <3 !
    Bardzo fajnie spędziłaś czas ! :)

    emilkiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że dobrze spędziłaś czas :)
    Obserwujemy? Daj znać u mnie ;*

    http://life-by-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo się cieszę, że ocenki już wystawione! Też nie potrafię póki co zająć sobie czasu, to wszystko przez tą okropną pogodę...Czekam aż ona się poprawi <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciasteczko wygląda przepysznie ;)
    Zapraszam na mały konkurs! :*

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny post, podoba mi się :3
    Śliczne zdjęcia <3 zazdroszczę
    Blog jest bardzo inspirujący i ciekawy.
    Czekam na kolejną notkę :*
    Obserwujemy? jak tak to zaobserwuj i daj znać u mnie a ja się odwdzięczę :*

    Zapraszam do mnie aloohaparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post! Naprawde fajny blog :)
    http://hungheart.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też wcześniej narzekałam na brak wolnego czasu, a teraz nie mogę znaleźć sobie zajęcia :D

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno go odwiedzę.
♥Zaobserwuj mojego bloga i napisz mi to w komentarzu, a ja postaram się odwdzięczyć tym samym
♥Za każdy komentarz -dziękuję ♥
Ola :)