Translate

18 maja 2014

I want holiday.Now!

Hej
 Jak widzicie znowu pojawiła się dość długa przerwa w bloggowaniu. Nie mam zamiaru się tutaj po raz któryś z koleji usprawiedliwiać, że nie miałam czasu, bo miałam lekcje i naukę, gdyż mogłam się lepiej wyrobić i wstąpić do Was chociażby na chwilę.
 Na szczęście ten (sądzę)  najtrudniejszy tydzień przed końcem roku szkolnego minął. Sprawdziany nie poszły mi źle, ale wiadomo, że mogło być lepiej. Co do jutra- zapowiada się na prawdę ciężki dzień. Jeśli go przeżyję będzie bardzo dobrze. 
 Co do moich planów na posty- mam już kilka pomysłów. Rozplanowałam je sobie dokładnie w moim ,,bloggowym notatniku", który sądzę, że wkrótce ujrzy światło dzienne. Kolejny post powinien pojawić się już w środę, najwyżej w czwartek. Zdradzę tylko, że będzie to post tematyczny.
  Co do tytułu posta- chcę już wakacje! Ten rok szkolny był naprawdę męczący. Sądziłam, że gdy pójdę do gimnazjum, poradzę sobie z nauką tak samo świetnie jak w szkole podstawowej. Myliłam się. Nauki jest coraz więcej, a do wakacji już coraz bliżej. Trzeba pozaliczać te wszystkie sprawdziany, kartkówki i dopiero wtedy marzyć o zbliżającym się wolnym.
 

Żyjmy chwilą!
YOU ONLY LIVE ONCE!
YOLO!

17 komentarzy:

  1. Pisz częściej ;)
    http://sylllandoll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pościk :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam posty w których ludzie piszą od serca ♥ i tak właśnie było w twoim przypadku. Czekam na kolejny post, a tym jestem zachwycona ! :)

    Pozdrawiam! :)
    Za każdą obs. oraz kom. odwdzięczam się ! <3
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wakacje już 40 dni (z weekendami), damy radę ! :)MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Będziesz miała więcej sił na blogowanie, dzięki tej przerwie :)
    welcome-friday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bardzo chciałabym wakacje, już niedługo! :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wpis ! Poklikałabyś w linki pod tymi ubraniami : http://polakate.blogspot.com/2014/05/handpicklook-kolaz.html . Dla Ciebie to nic, a dla mnie dużo. W zamian mogę też poklikać lub po komentować - co chcesz ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. z niecierpliwością czekam na waakacje :) A tak wogóle to jestem pod ogromnym wrażeniem czytając twojego bloga. Moim zdaniem twoje posty są takie przemyślane i dopracowane. Do tego ten śliczny wygląd bloga. Naprawde masz zadatki na prawdziwą blogerkę. Trzymam za ciebie kciuki kochana! :*



    Może masz ochote na obserwacje, oczywiście jeżeli Ci się spodoba mój blog. Napisz w komentarzu :*

    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/05/szacunek-za-szacunek.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny wpis ;*
    Jeśli masz czas, to mogłabyś poklikać w linki pod tymi ubraniami - http://polakate.blogspot.com/2014/05/handpicklook-kolaz.html#comment-form - w zamian mogę poklikać albo po komentować ; *

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna notka :) zapraszam http://n0-p3rspeciv3.blogspot.com/
    mogłabyś poklikać w linki w tym poście? -> http://n0-p3rspeciv3.blogspot.com/2014/04/o-8-godzinie-juz-syszaam-swojego-brata.html
    z góry bardzo Ci dziękuje i napisz mi jak moge się odwdzięczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też już nie mogę doczekać się wakacji :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fakt w gimnazjum jest o wiele ciężej niż w podstawówce... Ja mam chyba 16-17 przedmiotów i czasami cięzko jest zabrać sie do nauki, ale na szczęście już prawie koniec :)

    Mój blog <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny post, ja już chcę wakacje :D
    Poklikasz u mnie w poście w parę linków z ciuchami? Bardzo mi na tym zależy :*
    Link do posta-> http://batmanowy-blog.blogspot.com/2014/05/handpicklookcom.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Czasami taka przerwa w blogowaniu się przydaje, ja teraz miałam odpoczynek ok.20 dni i zaczynam pisać dojrzalsze posty i wkładam z w nie więcej serca! :)
    zuuzolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja niestety nie zawsze mam czas i choć staram się wstawiać notki częściej niż raz w tygodniu to nie zawsze to wchodzi, a poza czasem trzeba też mieć pomysł na notkę.
    Obserwujemy? ^^ Odpisz u mnie ;p Będę wdzięczna jak klikniesz w banner FakeTattoos.
    http://iampatrysja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie , że masz zaplanowane posty i prowadzisz blogowy notatnik ja niestety nie umiem się zorganizować
    Obserwuje i licze na rewanż
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. <3 <3 <3
    zapraszam do mnie :) Tera-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno go odwiedzę.
♥Zaobserwuj mojego bloga i napisz mi to w komentarzu, a ja postaram się odwdzięczyć tym samym
♥Za każdy komentarz -dziękuję ♥
Ola :)