Translate

22 kwietnia 2014

Wielkie NIC czyli notatnik, długopis i Arizona

Witajcie Kochani! Nie miałam pomysłu na tytuł, więc jest jaki jest. Niestety jest już ostatni dzień wolnego. Pocieszeniem jest to, że już prawie za tydzień majówka.
Ten wpis nie jest o jakimś konkretnym temacie. Po prostu piszę, bo stęskniłam się już za wami :) Gdy wczoraj mi się nudziło(a jak się człowiek nudzi, to jest w stanie zrobić wszystko) postanowiłam, że wyciągnę jakieś naklejki z szuflady oraz stary, biały długopis i gdzieś rzucony w kąt nowy notatnik. Szczerze przyznam, że nie wyszło źle. Po prostu małe naklejki umieściłam najpierw na długopisie, a potem na notatniku. Co ja o tym sądzę? Nic :) Wyszło, co wyszło. Mi się podoba, a teraz z pewnością i przyjemnością będzie mi się zapisywało ważne lub mniej ważne notatki.



Co do ostatniej części tytułu- w końcu udało mi się nabyć Arizonę. Powiem szczerze, że jeszcze jej nie próbowałam, ale dziś jeszcze postaram się to zrobić. Smak? Tradycyjna Green Tea with Honey(czyli zielona herbata z miodem). Jeśli mi zasmakuje, kupię kolejną o innym smaku.
Tak naprawdę to natrafiłam się na nią na blogach innych blogerek. Opinie były bardzo dobre, więc stwierdziłam-czemu nie?


        Piliście kiedyś Arizonę? Smakuje Wam?A i czy podoba Wam się mój wspaniały notatnik                                                                   i długopis? ;)
                                                                     

16 komentarzy:

  1. ja juz obs teraz twoja kolei ;)
    http://welcome-friday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie fajnie podoba mi sie tu. ja nie pilam Arizony ale niedlugo zamierzam. notatnik fajny :)

    Zapraszam do mnie - jest konkurs :)
    http://jagu-jaguu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wczoraj spróbowałam wszystkich smaków Arizony :) ta z miodem ma śliczne opakowaniu, ale według mnie jest troche mdła w smaku, za to z granatem chociaz bardzo słodka została moim ulubionym napojem :)
    mam małą prośbę, mogłabyś poklikać w linki pod ubraniami, chętnie się odwdzięczę tylko napisz w komentarzu, że już to zrobiłaś :)
    ♥KLIK♥

    Z góry dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog i post! :)
    Obserwacja za obserwację?
    Pozdrawiam :)
    http://paulaa-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z zeszytem i długopisem <3
    Nie piłam Arizony, ale koniecznie muszę kupić ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę też posmakować tą arizone :3
    nowy post u mnie
    zapraszam do obserwacji jak ci się spodoba :)
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Konkurs! z nagrodami!
    http://kaschaundkascha.blogspot.de/
    http://bardzonudnyblogniepolecam.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia ♥
    Może Obserwacja za Obserwacje? Zaobserwuj mój blog i zostaw komentarz a ja odwdzięczę się tym samym :) juliandjuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety nie piłam jeszcze Arizony :c
    zuuzolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Arizona jest przepyszna :)

    Jak znajdziesz czas, możesz odwiedzić mojego bloga, ale do niczego nie zmuszam . ♥

    http://pamietnik-cwaniary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny blog :) fajnie piszesz :)
    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/04/i-will-never-let-you-down.html
    nowa notka! zapraszam na bloga, każdy komentarz i obserwowanie będzie odwzajemnione. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blog ♥
    Jestem tutaj po raz pierwszy i na pewno wrócę ponownie :)
    Zapraszam do mnie :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham Arizone ;D Fajne są takie notatniki ;d
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Kreatywne ozdobienie notatnika, chyba bym na to nie wpadła, ale teraz po Twoim poście bede musiała przeszukać cały dom w poszukiwaniu naklejek hehe :)
    A co do Arizony dużo o niej słyszałam i czytałam na blogach, ale jakos nie miałam okazji spróbować, koniecznie daj znać w kolejnym poście czy smakuje :)
    Obserwuję ♥
    Zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba zostań na dłużej
    http://zieloffa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. nigdy jeszcze nie pilam arizony, aczkolwiek przymierzam sie do jej kupna :)
    super ten notatnik :)
    obserwujemy? :) jak cos to daj znac
    ja dopiero zaczynam wiec bedzie mi milo jesli zajrzysz :)
    klaudiaxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno go odwiedzę.
♥Zaobserwuj mojego bloga i napisz mi to w komentarzu, a ja postaram się odwdzięczyć tym samym
♥Za każdy komentarz -dziękuję ♥
Ola :)