Translate

6 kwietnia 2014

Smakuj zdrowie(m)

Hej miśki!Nie było mnie tu dwa dni, a czuję jakby była to wieczność. Blogowanie wciąga- pozytywnie.
Tytuł mówi sam za siebie- PRZECHODZĘ NA ZDROWY TRYB ŻYCIA! Przymierzałam się do tego dość długo. Najpierw planowałam, że zrobię to już od 2014 roku, a potem po prostu zapomniałam. Jest to związane z dużym poświęceniem i z rezygnacją z wielu potraw, które do tej pory kochałam. Postanowiłam, że będę także uprawiała więcej sportów. Z pewnością ponownie wskoczę na rower i rolki.
Wracając do jedzenia- oprócz wyeliminowania pewnych składników muszę też zamienić je na te, które są zdrowe. Przede wszystkim postaram się zminimalizować lub całkowicie przestać spożywać tzw. ,,śmieciowe jedzenie" i słodycze oraz muszę się więcej ruszać.  Liczcie niedługo na notki poświęcone pysznemu i zdrowemu jedzonku.

A oto lista składników, z których muszę zrezygnować :
◘ żelki(którym do tej pory nie mogłam się oprzeć)
◘ chipsy
◘ frytki
◘ hamburgery
◘ mniej smażonych kotletów
◘ słodycze(batoniki, pseudo zbożowe ciasteczka)
◘ mleko
◘ ketchup, majonez itd.
◘ jogurty i soki (oczywiście pseudo zdrowe ,,zawierające witaminy i pełne kawałki owoców")

A to lista składników, które muszę zacząć jeść
◘ warzywa
◘ owoce
◘ kasze(jaglana, gryczana, jęczmienna)
◘  ryż :(
◘ zamiast cukru- miód
◘ własnoręcznie zrobione smoothie, milkshake 

I może moje życie obróci się teraz o 360 °- to dla zdrowia warto!


                     A co wy o tym sądzicie?

                                 

13 komentarzy:

  1. Dobry pomysł :) Ja też jakieś pół roku temu zaczęłam ćwiczyć (rozciąganie itp.). Na początku było ciężko, ale teraz dzień bez ćwiczeń jest dniem straconym!
    Życzę wytrwałości - szczególnie szkoda mi cię odnośnie żelków. Też je KOCHAM!
    Zapraszam nowa notka: http://olllie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też się odchudzam :< ale żelki mnie codziennie wołają do siebie także... ;) ale ćwiczę także troche spalam tych żelek ;)
    obserwuję :) i życzę wytrwałości

    http://zochsia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. też chciałabym przeżucić sie na zdrowie jedzenie, ale za wiele pyszności mnie kusi :)
    masz ciekawego i kreatywnego bloga
    moze zgodzisz sie na wspólna obserwację?
    pozdrawiam cieplutko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nie trzeba ze wszystkiego rezygnować :) wystarczy znaleźć zamienniki, typu zamiast oleju-oliwa! i przede wszystkim pić dużo wody i herbatki zielone! to są podstawy do zdrowego trybu życia :)

    już obserwuje, czekam na rewanż :)
    www.tutajmalwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry pomysł, też muszę trochę zrezygnować ze słodyczy i niestety żelków :( .
    Wpadniesz? Jesli spodoba ci się mój blog byłoby mi bardzo mił,gdybyś go zaobserwowa, skomentowała.

    juulczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Również chciałabym przestać jeść słodyczy ! :(
    Nietety mi to nie wchodzi.
    Co powiesz o obserwacji za obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog, fajne zdjęcia :)
    Może obserwacja za obserwacje?
    zacznij a ja odwdzięczę się jak najszybciej.
    n0-p3rspeciv3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Tylko przypomnij w komentarzu.
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Pytałaś o wspólną obserwację. My już obserwujemy twojego bloga i liczymy na to samo :)
    http://nutka-and-ludka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też postanawiam, że muszę wkońcu wziąść się za siebie :)
    Pozdrawiam.

    www.Klaudia12-klaudunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogólnie staram się nie jeść tego typu rzeczy ci napisałaś. Od hamburgerów mnie odrzuca jak sobie wyobrażę z czego one są zrobione. Życzę powodzenia :)
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja tam ryż bardzo lubię i tez próbuje prowadzić zdrowy tryb :)

    OdpowiedzUsuń
  13. tez bym musiala sie wziac za siebei :d
    fuj nienawidze ryzu :D
    mozemy obserowac, ja juz, czekam na Ciebie :*
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno go odwiedzę.
♥Zaobserwuj mojego bloga i napisz mi to w komentarzu, a ja postaram się odwdzięczyć tym samym
♥Za każdy komentarz -dziękuję ♥
Ola :)