Translate

16 kwietnia 2014

Przedświąteczny post

Witajcie. Zapewne macie mi za złe, że tak długo nie pojawiały się tutaj żadne notki. Wytłumaczenie jest proste- lekcje, sprawdziany - po prostu szkoła. Bardzo się cieszę, bo od dzisiaj mam już wolne od szkoły- niestety nie na długo. 
Napełniam się radością, że już za kilka dni spotkam się z rodziną przy wielkanocnym stole i chociaż to właśnie 10 Wielkanocy zamieniłabym na Święta Bożego Narodzenia to nie oznacza to przecież, że jej nie lubię. Według mnie magia każdego święta polega przede wszystkim na spotkaniach z rodziną, bo przecież w codziennej pogoni za czasem trudno nam odnaleźć czas na spotkania np. przy kawie i ciastku. Potrawy, prezenty, tradycje- to wszystko jest tylko dodatkiem, nie liczy się- najważniejsi są ludzie. No dobrze, chyba przesadziłam z jedzeniem :) Jest to ważne, ale nie najważniejsze. Wracając do tematu przewodniego WIELKANOC- zapewne niedługo pojawią się tutaj przepisy na np. wielkanocne babki czy mazurki oraz jakieś typowo podstawowe potrawy, na które miejsca na wielkanocnym stole zabraknąć nie może.
3majcie się kochani, do zobaczenia:)

         A za co Wy kochacie lub nie lubicie Wielkanocy?

                                      ♥

4 komentarze:

  1. Ja również nie miałam ostatnio czasu na blogowanie, ale mam nadzieję, że to się zmieni. (:
    Uwielbiam Wielkanoc, to takie wiosenne święto. Jednak najbardziej nie lubię braku możliwości zobaczenia się z rodziną. Niestety mieszkają bardzo daleko.

    Wesołych świąt!
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie przepadam za tym świętem:) obserwuję
    http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam Wielkanoc za to, że te święta są wyjątkowe gdyż:
    Można w sobie coś zmienić i nie chodzi o oceny (!). Zmienić to coś, coś w sobie, w środku :)
    natalia-lena.blogspot.com
    natalia-lena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołego Alleluja :)

    pozdrawiam i zapraszam,
    www.tutajmalwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno go odwiedzę.
♥Zaobserwuj mojego bloga i napisz mi to w komentarzu, a ja postaram się odwdzięczyć tym samym
♥Za każdy komentarz -dziękuję ♥
Ola :)