Translate

4 kwietnia 2014

Jezioro Łabędzie

Wczorajszy dzień początkowo był taki sobie.Poranek, szkoła.Do czasu :) Po obiedzie, z rodzicami wyruszyliśmy do Wrocławia- dokładniej na balet pt,,Jezioro Łabędzie". Bardzo mi się podobało. Byli świetni tancerze baletowi. Już drugi raz byłam we wrocławskiej operze-na drugim balecie.
                                                      A teraz co do moich recenzji :)
Balet początkowo mnie nudził (chyba trochę nie zrozumiałam założeń choreografa). Później natomiast muzyka stała się bardziej energiczna, wesoła i skoczna.


Piotr Czajkowski jest jednym z moich ulubionych kompozytorów. ,,Jezioro łabędzie" jest ciekawym baletem, ale mi bardziej podobał się balet pt.,,Dziadek do orzechów".

 Oprócz tego we Wrocławiu porobiłam kilka zdjęć(słaba jakość z powodu zdjęć wykonywanych      telefonem).

























                                               I lekko-bardzo rozmazane zdjęcie :)


                                                               
                                                                   
A tu ja i mój przyjaciel ,,Pan Kolumna" :)


         Czy wy też lubicie chodzić na balety?

        A może już na jakimś byliście?

          ♥♥♥♥♥♥

4 komentarze:

  1. Świetny post. Jestem tutaj pierwszy raz i mi się spodobało :)
    Zapraszam do mnie i zachęcam do ZAOBSERWOWANIA :) ( na pewno się odwdzięczę )
    lilka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! ;3 U siebie zachęcam do obserwacji! ;3 nie pożałujesz ;)
    U mnie konkurs można wygrać WYMARZONY DESIGN BLOGA! WYGRYWAJĄ 2 OSOBY! ZAPRASZAM:
    http://natalla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Już zaobserwowałam! Teraz kolej na ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! :)
    Fajnego masz przyjaciela, Pana Kolumnę :D
    Jeśli spodoba Ci się mój blog (KLIK), to zapraszam do zaobserwowania i skomentowania :)
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń

♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno go odwiedzę.
♥Zaobserwuj mojego bloga i napisz mi to w komentarzu, a ja postaram się odwdzięczyć tym samym
♥Za każdy komentarz -dziękuję ♥
Ola :)