Translate

22 marca 2014

Wiosenne porządki

Zapewne każdy ma je przed sobą. Ja nadrobiłam zaległość i postanowiłam, że zrobię je już w drugi dzień tej pięknej pory roku. Może przesadziłam z tym-pięknej.Bardziej by chyba pasowało tu określenie- kapryśnej pogody. Z rana wydawało się, że będzie świecić słońce przez calutki dzień. Chyba nie wszyscy utopili marzannę, bo zapewne zima jeszcze nie ustąpiła miejsca nowej porze roku.Teraz natomiast słyszę uderzania kropel wody o szybę. Nikt chyba nie lubi takiej pogody...
Trzymajcie się ciepło :)



3 komentarze:

  1. Jakie śliczne zdj *.*
    Masz piekne włosy :D
    U mnie przez cały dzień prarzyło słońce xDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne włosy :)

    http://carolinaa-carolinaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno go odwiedzę.
♥Zaobserwuj mojego bloga i napisz mi to w komentarzu, a ja postaram się odwdzięczyć tym samym
♥Za każdy komentarz -dziękuję ♥
Ola :)