Translate

30 marca 2014

What makes me happy?

*uśmiech drugiej osoby* *małe zwierzątka lub dzieci* *wolne od szkoły* *pisanie na blogu* *gotowanie* *robienie zdjęć* *spanie* *wakacje* *dobre oceny w szkole* *gdy ktoś ucieszy się z mojego prezentu* *pomaganie innym* *Wigilia* *pobyt nad morzem* *przyjaciele* *wyjazdy gdzieś z rodzicami* *czytanie książek* *taniec* *chodzenie po górach* *śmianie się* *zakupy*
*kiedy świeci słońce* *nie mam sprawdzianów* *huśtanie się na huśtawce*


Jak tam u Was?A dzięki czemu Wy jesteście szczęśliwi?
☺☺☺

6 komentarzy:

  1. bardzo fajny tag, lubie takie czytać, ale jakbym miała zastanowić się co mnie uszczęśliwia to byłoby trudniej, musiałabym trochę nad tym posiedzieć, żeby wszystko wymienić ;-D
    obserwujemy? daj znac jezeli bedziesz chciała ;-)

    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny tag :) zastanawiałam się co mnie uszczęśliwia i po za moim chłopakiem to myślałam, że nic więcej, ale widzę u ciebie Wigilia , więc mam jeszcze jedno- grzybowa :D
    Może obs=obs? :) Ja już :)

    i-am-elfu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również już obserwuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za komentarz u mnie :)

    życzę powodzenia w blogowaniu :)

    doniadominikam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja się śmieję to ty się śmiejesz i śmieje się z nami cały świat Sis :*

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie też podobne rzeczy uszczęśliwiają, hehe ; ) świetny post!

    http://marttfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno go odwiedzę.
♥Zaobserwuj mojego bloga i napisz mi to w komentarzu, a ja postaram się odwdzięczyć tym samym
♥Za każdy komentarz -dziękuję ♥
Ola :)