Translate

21 marca 2014

Ice creams in hands

  Jak już pisałam, wiosna zadomowiła się u nas na dobre. W parku pachnie świeżością, kwiatami...Śpiewają ptaki, świeci słońce...Świadczy o tym nawet mój dzisiejszy spacer z koleżankami po szkole. Postanowiłyśmy, że udamy się na Ice creams :) . Chyba się od nich uzależniłam. Każda z nas wzięła sobie świderka śmietankowo- czekoladowego ze strzelającą posypką. Małe kolorowe cudeńka.



                                                A tutaj zdjęcia mnie i ... mojego miasta:)












A jakie Ice creams Wy lubicie najbardziej?
Napiszcie :)
Do następnego miśki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno go odwiedzę.
♥Zaobserwuj mojego bloga i napisz mi to w komentarzu, a ja postaram się odwdzięczyć tym samym
♥Za każdy komentarz -dziękuję ♥
Ola :)