Translate

17 marca 2014

Gray Day

Dzisiaj zapewne każdy ma zły humor.Ciągle tylko leje i wieje.Nie ma nawet odrobiny słońca, nawet promyczka nadziei aby zawitało do nas choćby na chwilę.Osobiście usiadłabym głęboko w fotelu z jakąś ciekawą książką oraz kubkiem gorącej czekolady w ręku :). Jakoś dzisiaj nie mam weny na ciekawą notkę, ale pamiętajcie o jednym
                                              ,,Nigdy nie traćcie nadziei na lepsze jutro"


 A to zrobiłam zdjęcia świeczki i kwiatów, aby chociaż na chwilę poczuć się trochę jak w ogrodzie
                                                                            marzeń ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno go odwiedzę.
♥Zaobserwuj mojego bloga i napisz mi to w komentarzu, a ja postaram się odwdzięczyć tym samym
♥Za każdy komentarz -dziękuję ♥
Ola :)